4 stycznia 2012

MOJE Metamorfozy - czy wy też szybko się nudzicie?!

2nite I'm gonna show you a history of my hair since january 2011 till january 2012 ;-) Natural is always the best option!

_________________________________________________________________________________
Rok 2011 był rokiem specyficznym. Wpadłam nawet na idiotyczny pomysł - zafarbuję się na blond! Początkowo chciałam ombre hair, ale stwierdziłam, że fryzjer pewnie nie będzie wiedział o co mi chodzi, więc odpuściłam i zażyczyłam sobie kilku odcieni blondu. Zdjęciami pokażę Wam kolejność zmian od stycznia 2011 kiedy to wydałam kupę kasy i zrobiłam z siebie blond clownika :) Blondynki mają o tyle lepiej, że im pasują i jasne i ciemne włosy, brunetki muszą już uważać. Mam nadzieję, że będzie to przestrogą dla Was ;-))


Przed farbowaniem:




Po fryzjerze:



Po mojej ingerencji i zafarbowaniu włosów na "imbirowy" :-)




Następnie, szamponem koloryzującym brązowym wyczarowałam sobie rudości na głowie :D Wszystko w przynajmniej dwu lub miesięcznym odstępie czasu :)\







Później jasno-brązowa farba, która schodziła z prędkością światła ;D


I koniec końców wróciłam do najbardziej zbliżonego do naturalnego - średnio-ciemnego brązu ;-) I Pamiętajcie - tak jest zawsze najlepiej!:* buziaczki:)




:******

13 komentarzy:

  1. juz nie eksperymentuj ;) dla mnie najlepiej na 1 zdjeciu :)) jak demi moore:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz wyglądasz najładniej:)
    Marzą mi się takie włosy na długość jak twoje:D

    OdpowiedzUsuń
  3. w rudym kolorze wyglądałaś bardziej wyraziście:) w pozostałych też dobrze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. w rudym wyglądałaś cudnie :) obecny kolorek też jest bardzo twarzowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. teraz faktycznie Ci najlepiej :) ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście najlepiej wyglądasz na ostatnim zdjęciu... sama teraz próbuje wrócić do naturalnych.. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. w naturalnych najładniej :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, ten naturalny "kolor" najładniejszy !

    OdpowiedzUsuń
  9. widze , ze lubisz eksperymentowac :) ladnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W każdym kolorze Tobie do twarzy :)!

    OdpowiedzUsuń
  11. W rudym super sexy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezle metamorfozy. Najlepei w obecnym kolorze, ale w rudym tez cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym kolorze najpiękniej ;) Sama bym sobie pofarbowała włoski na taki kolorek i mam do Ciebie pytanko czy malowałaś włoski na ten kolor zwykłą farbą sklepową? jeśli tak to jaką? Bardzo pomogłabyś mi w znalezieniu wymarzonego koloru włosów ;) Pozdrawiam:) Magda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx