17 stycznia 2012

DIY dress + gold leggins

Hey! I'm a bit sick, but I prepared an outfit 4 u. DIY dress means my feathers and h&m's dress. I hope it looks fine? When I wear feathers I do not wear a lot of jewelry - what do you think about it? xoxo 


__________________________________________________________________________________


  Hej! Dzisiaj jako że jestem chora zdjęcia są robione w zaciszu domowym. Zdjęcia robił mój kochany samowyzwalacz :) bo wszyscy jeszcze w pracy lub w szkole. Mam nadzieję, że za bardzo nie widać, że kicham i prycham :) 
     Jak chodzi o sukienkę to jest to zwykła, czarna, bawełniana sukienka basic z h&m, ale coś mi było za mało, więc doszyłam pióra. Nie szalałam z biżuterią, ponieważ pióra mają to do siebie, że łatwo zrobić z nich tandetę. Jak wam się podoba?


CHCIAŁAM PODZIĘKOWAĆ, ŻA TO ŻE JESTEŚCIE, ŻE Z DNIA NA DZIEŃ JEST WAS CORAZ WIĘCEJ TUTAJ (NA CO WSKAZUJĄ STATYSTYKI) I NA FACEBOOKU :* 







sukienka - h&m + DIY (dress)
legginsy - pimkie %% (leggins)
kopertówka - stradivarius (clutch)
pierścionek - glitter (ring)
buty - parfois (shoes)

23 komentarze:

  1. Legginsy fajne, chyba się przejdę dziś do Pimkie;)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezły pomysł.
    wracaj do zdrowia !


    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie mi się spodobały! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. No pióra są fajne, dodały charakteru! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne legginsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie wygląda połączenie złota z szarością :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję kochane za komentarze!:***

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyglądasz
    super kopertówka :)

    pozdrawiam :)
    http://ewelina-s-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile cm mają te buty? potrzebuje takie na wesele bo mój partner jest niewysoki

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do legginsów- mam podobne, ale te na Tobie wyglądają cudownie!
    Świetne butki! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. oo proszę :) ja szczerze mówiąc też nie spotkałam jeszcze bloggerki z tych rejonów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te legginsy są wystrzałowe :D

    OdpowiedzUsuń
  13. podobają mi się Twoje legginsy. Też lubię inne niż czarne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny lakier do paznokci

    Zapraszam wszystkie zakupoholiczki na oszczędzanie na zakupach wystarczy się zarejestrować i oszczędzać jak najwięcej Oszczedzaj na zakupach

    OdpowiedzUsuń
  15. Super leginsy!
    Może spodoba Ci się stylizacja jednej sukienki w dwunastu wersjach;) http://www.thestylishtube.com/diy-dress-i-12-stylish-ways-to-wear-dress/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx