7 stycznia 2012

"Zwyklak" na spacer. EMU&FUR

Do not take it seriously - it's an outfit for a walk, a simple one without combinations. :-) 

__________________________________________________________________________________


Dzisiejszego "zestawu" nie bierzcie na poważnie. Był to zestaw na spacer, a jak wiemy jest to nieobowiązująca forma wyjścia i możemy założyć właściwie co chcemy. Moją starałam się dopasować kolorami do siebie.   ENJOY :*

p.s Są to pierwsze zdjęcia z mojego aparatu!:-)












16 komentarzy:

  1. A jaki masz ten nowy aparat ?
    Robi niesamowite foto !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale nie ma się co tłumaczyć, ja dzisiaj wrzuciłam takie pierdoły że w ogóle -100 do stylówy :D
    A takie zestawy każdy nosi i nie ma się co z tym kitrać, wyglądasz przecież naprawdę fajnie :*
    Jaki aparatos???

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się ramki czarne na zdjęciach ;d świetnie wyglądasz i lubię Cię w takim wydaniu ;d ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze a i REWELACYJNE! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa pierwsze zdjecia sa przesliczne. :)) Zapraszam takze do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! wspaniale wygląda to oświetlone drzewko:)
    co do stroju, to bardzo podobają mi się tego typu czapy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. super fotki od razu inna jakos jaki nabylas sprzecik?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow really nice pictures...love your clothes!
    Follow me www.windycityfashionistas.blogspot.com if you like my blog.

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie proste zimowe zestawy - extra!!

    OdpowiedzUsuń
  10. extra! nieziemska czerwień!
    zapraszam do mnie :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx