20 stycznia 2012

Dżampreza, koko dżambo i do przodu :)

Hey! Today I wanna show you my party outfit. Almost everything comes from Stradivarius %%


___________________________________________________________________________________           
Hej! Dzisiaj chciałam Wam pokazać zdjęcia, które zrobił mi mój tatuś przed wyjściem na imprezę. Pominę kwestię kadrowania i tego, że po raz pierwszy robił zdjęcia lustrzanką :) :*

          Skórzana sukienka z nitami do tego koniecznie grube rajstopy conajmniej 40 denów, a dodatki jak już chcecie ;) Ja wybrałam ciężki naszyjnik i kopertówkę z motywem węża. Przy okazji - sukienka, kopertówka i naszyjnik pochodzą z przecen ze Stradivariusa :)





sukienka,naszyjnik,kopertówka - stradivarius (all from stradivarius)



gratis jedno z imprezy, ale koleżanki musiałam przyciąć :*






19 komentarzy:

  1. Super! Boska sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna sukienka i swietny kolor ust!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta fryzurka mnie dobije! :) idealnie Ci w tych włosach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kopertówka jest prześliczna! Odważne paznokcie ;) No i jak ktoś już wcześniej napisał - piękny kolor ust! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjna sukienka...wyglądasz bardzo seksi i drapieżnie :)nice!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw , sukienka bomba mierzyłam taką w stradi ale mam za duży biust i dziwnie wyglądałam :) pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna jest ta kiecka

    zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sukienka
    jakoś niedawno ją kupiłaś? może jeszcze być w sklepie?

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie sobie poradził tato ze zdjęciami!:)

    pięknie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna kopertówka :)!

    zapraszam na mojego bloga perfectstyleandshopping.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaa czerń to mój faworyt na każdą bibcie <3 + dooobryyyy naszyjnioor

    obserwuje i wbiaj do mnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Wyglądasz olśniewająco! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ale z Ciebie sexy laska! wyglądasz bosko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx