24 czerwca 2013

Neony, paski, boyfriend jeans.

Standardowo odkrywczy tytuł, którym dziś chcę przyciągnąć Waszą uwagę ;-) Moje pierwsze neonowe szpilki okazały się nie lada wyzwaniem stylizacyjnym, gdyż cały czarny zestaw (który de facto miałam w głowie) nie jest niczym odkrywczym. Nie twierdzę, że ten który widzicie poniżej aspiruje do miana odkrywczego, ale nie jest to przecież zwyczajny czarno-neonowy set, prawda?;-) Mam nadzieję, że się Wam spodoba!:) Alex



















BUTY - CZASNABUTY heels, SPODNIE - ZARA pants, TOREBKA - MONNARI clutch, KOSZULA - ROMWE shirt, BRANSOLETKA  - OLLIE bracelet, ZEGAREK - PARFOIS watch




Romwe Summer Sale
Up to 70% off! Hundreds of styles!
Time: 25/06/2013-27/06/2013

30 komentarzy:

  1. Uroczy uśmiech i piękne szpilki!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne szpilki, bardzo podoba mi się ułożenie Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne spodnie i piękna całość ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. bajecznie!!! ♥
    prześlicznie Ci w takich włoskach ;))
    i buciki ♥ looovciam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dobra stylizacja!

    świetne buty!


    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Buty mega!
    Świetnie ożywiły tą stylizację, no i te spodnie piękne, ale jak się ma takie nogi jak ty, to każde spodnie wyglądają idealnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. butki ozywiły bardzo super:)

    MAM NA SPRZEDAŻ TAKIE SPODNIE Z RESERVED Z DZIURAMI ZAPRASZAM
    http://tablica.pl/oferta/hit-2013-sexy-spodnie-dzinsowe-reserved-z-dziurami-przecierane-ID37Awl.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystko z osobna jak i razem strasznie mi sie podoba :) super !

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo podoba mi się ten zestaw! szczególnie buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fantastycznie wyglądasz:) buty <3

    OdpowiedzUsuń
  11. proste stylizacje są najlepszymi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. szczerze mowiac paski mnie juz znudzily, ale gdy dodalas do nich te rozowe buty i niebieskie paznokcie to zmienilam zdanie!
    boyfriendy widze nadal kroluja! i ja tez sie do nich przekonalam w ostatniej stylizacji- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny zestaw, a buty podkreślają całość!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw, chociaż ja pewnie zdecydowałabym się na jakies klasyczny buty :D

    OdpowiedzUsuń
  15. super połączenie, bardzo podoba mi się zestawienie boyfriendów z takimi kobiecymi szpilkami :) pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Paski, neony i boyfriend'y - wielkie tak! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. hej, podoba mi się Twój blog :)
    Ja dopiero zaczynam przygodę ze swoim, mam nadzieje, że wpadniesz też do mnie:
    http://pretaporte-and-more.blogspot.com/
    Serdecznie zapraszam ;)


    Polecam wziąć udział w konkursie, który widnieje u mnie w poście.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super stykówka, świetna koszula!

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. buty są genialne:)
    świetny zestaw:)
    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Buty <3 kolor jest cuuuuuudny!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx