23 czerwca 2012

Neon dress and pretty heels

I really didn't wanna buy these shoes, but finnally I also lost with myself ;-)  Today I prepared photos with video - for the first time - I hope you like it!! 
Neon dress plus orang&beige heels = prefect combination for going out. 



Opierałam się tym butom kilka miesięcy aż w końcu i ta wymiękłam - są piękne, chwiejne, ale nie tak jak o nich mówiono, szykowne i tanie jak na Zarę - same plusy, prawda?

Dziś chciałam Wam zaprezentować jedną z moich najpiękniejszych sukienek - ma  luźniejszy fason, zwisające frędzle i wyrazisty kolor - wszystko co modne i wygodne ;-) Nie podkreśli odstającego brzuszka, a uwydatni piersi. Ja dobrałam do niej cienki pasek żebyście mieli porównanie jak wygląda bez niego i jak z nim - mi cięzko jest określić, a wy jak sądzicie?
Do tego złote dodatki i mamy zestaw na wyjście gotowy.

DZIŚ MAM DLA WAS BONUS - FILMIK ZE STYLIZACJĄ ;-)

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na post wyprzedażowy KLIK














SUKIENKA - LIZZIE BLUE (DRESS)
OKULARY - VINTAGESHOP (SUNNIES)
ZEGAREK - PARFOIS (WATCH)
BUTY - ZARA (HEELS)
KOPERTÓWKA - STRADIVARIUS (CLUTCH)
PASEK - MOHITO (BELT)

45 komentarzy:

  1. ta sukienka jest piękna;) cudownie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie z paseczkiem podoba się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super stylizacja i TY :) buzka:))

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka boska
    bardziej mi się podoba z paskiem

    ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam tą sukienkę na żywo :) Jest śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. SUKIENKA BARDZO MI SIĘ PODOBA

    ZADBAJ O SIEBIE I ODBIERZ 40% RABATU NA KOSMETYKI

    OdpowiedzUsuń
  7. ta sukienka jest cudowna, całość też świetna!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi sie ta sukienka:) nieziemski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładniej z paseczkiem, a na te buty też "choruje" ale nadal się opieram. jestem twarda

    OdpowiedzUsuń
  10. super sukienka i buty\

    zapraszam do mnie mam nadzieje ze Ci sie spodoba i zaobserwujesz ---> http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowy fanpage 'inspiracje' https://www.facebook.com/pages/Inspiracje/215753895213768

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie osobiście podoba się bardziej wersja z paskiem :) Sukienka jest genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienka jest śliczna, buty również, ale stają się już nudne :P

    OdpowiedzUsuń
  15. sukienka prezentuje się rewelacyjnie! Pięknie ci w tym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  16. z paskiem lepiej, świetna ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna sukienka! Zarówno z paskiem, jak i bez prezentuje się genialnie :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło po prostu bosko!!!!!!!!!!!!!!!!
    lizzie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. wyglądasz bosko:0 sandałki sa cudne;0 wszystko jest mega!!

    OdpowiedzUsuń
  20. sukienka jest cuuudna :) ♥ przeslicznie wyglądasz!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  21. sukienka ma swój uroczek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna sukienka :) Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładna:D

    fajnie by też wyglądała z frędzlami innego koloru:d

    pozdrawiam
    zpraszam do mnie:d

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny kolor sukienki ale chyba wolałabym ją bez tych frędzelków ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten zestaw jest idealny! <3
    Osobiście podoba mi się bardziej wersja z paskiem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. super sukienka :) chętnie pochadzałabym sobie w takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Olu super wyglądasz w tym neonowym kolorku<3

    OdpowiedzUsuń
  28. sukienka jest po prostu przecudna !!!!

    ten kolor
    te frędzle

    po prostu super !!!

    te buty z Zary też mi się bardzo podobają :)

    na razie się jeszcze na nie nie zdecydowałam,
    ma je co druga blogerka,
    ale i tak są piękne.....

    cała stylizacja super :)


    pozdrawiam


    Marcelka Fashion



    :))



    .

    OdpowiedzUsuń
  29. Patrzę na tę sukienkę i stwierdzam, że chyba została stworzona z myślą o tobie ;) Razem wyglądacie świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  30. boską masz tą sukieneczkę! cudowny kolor i fajny fason:) pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudnie! Ja mam taką sukienkę z Zary tylko w morskiej zieleni, zgapiłam się jak były te buty które masz na sobie tylko niebiesko-zielone i teraz cierpię bo pasowałyby do niej idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  32. ale masz piękną sukienkę :) śliczny kolor :) a buty cudowne :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx