19 kwietnia 2013

Je t'aime mon amour. Trzymaj Fashion

Hej! Jak tylko spojrzycie na zdjęcia domyślicie się skąd pomysł na tytuł ;-) Z drugiej strony bardzo mocno kocham osobę, która robiła mi zdjęcia, więc wszystko się zgadza ;-) Przyznam, że zastanawiałam się po co wzięłam tą sukienkę i kiedy ją pokażę na blogu, ale "lato" tak nas zaskoczyło, że wczorajsze 25 stopni zaowocowało tym zestawem. Do tego ubrałam w końcu moje ulubione buty, za którymi zawsze tęsknię gdy nadchodzi zima ;-)
Mam nadzieję, że się Wam podoba!
Alex






















SUKIENKA - SHEINSIDE dress
BUTY - ZARA heels
KURTKA - NONAME jacket
NASZYJNIK - H&M necklace
OKULARY - ORSAY sunnies


Przy okazji zestaw ten bierze udział w konkusie Trzymaj Fashion ;-) 
Mam nadzieję, że się spodoba ;-)

39 komentarzy:

  1. stokrotne wow :) piękne zdjęcia, sceneria, piękna Ty (widać ile schudłaś <3), piękny outfit - naprawdę super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mega zestawik jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna Ty uwielbiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. musisz wygrać ten konkurs:) a można gdzieś głosować??? bo mój głos masz ;D ANka

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie moja Olciuuuuuu kiedy sie widzimy? J :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tym secie!!! Obłędna koszulka, genialne buty, świetna spódnica, po prostu rewelacja!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. przepięknie wyglądasz, a buty skradły moje serce! :)

    www.yuppie-look.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wygladasz rewelacyjnie! Świetna spódnica, a buty są cudne!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny zestaw, poczułam lato! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie to wszystko razem wygląda ;) zaciekawiły mnie też spodnie , które ciut widac na jednym zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka rewelacyjne. Bardzo udany zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. te buty są przeeeeee cudowne, dlatego się nie dziwię że tęskniłaś za nimi całą zimę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. To się nawchodziłaś po tych schodach ;)

    Super buty, w ogóle wszystko mi się podoba poza spódnicą i wydaje mi się, że gdybyś założyła dzinsy, tak jak na zdjeciach butów to wyglądałoby to wszystko charakterniej, spójniej i lepiej.
    Spódnica trochę pseudoelegancka, gryzie się z koszulką w połączeniu z ramoneską i tymi okularami.

    Pozdrawiam,
    K.

    OdpowiedzUsuń
  14. no to chyba nie mam już po co się do tego konkursu zgłaszać. ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo ciekawy zestaw:)
    wczorajsza pogoda sprzyjała, więc otworzyliśmy sezon grillowy:)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładna sukienka, sama się nad nią zastanawiałam, ale wybrałam w końcu inną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jesteś rewelacyjna <3 wyglądasz obłędnie modeleczko <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Buty faktycznie są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny wiosenny zestaw! :)

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. super naszyjnik i buty;)

    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wow buty... sukienka... świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw:)

    http://ffashioniinspirationn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie wyglądasz :) Podoba mi sie strasznie spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia! Cudowna spódnica ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Też biorę udział w tym konkursie :) Życzę powodzenia i kibicuję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. mamy już lato nie wiosnę ;p sukieneczka śliczna!
    moze obserwujemy :)?

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usunelam ten komentarz???;>> kurcze, pewnie niechcacy przeprasam!:);*

      Usuń
  28. Przepiękne buty! A spódnica bardzo oryginalna:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Twoje stylizacje to czysta perfekcja!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna jest ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem po ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx