13 sierpnia 2015

Sporty casual outfit

Hello po dłuższej nieobecności! 
Aż sama nie wierzę, że tyle czasu nic nie dodawałam na bloga, ale powoli wracam do "żywych". Ostatnio zalewa nas fala upałów, więc moje stroje nie są zbyt wyszukane i oryginalne, bo w większości przypadków są to szorty w połączeniu z bluzką lub sukienka i jeden z takich zestawów chciałam Wam dzisiaj pokazać. ;-)Znowu włączył mi się tryb noszenia płaskich butów, bo jak miałabym się później męczyć na treningu po całym dniu w obcasach to wybieram te wygodniejsze - zdziwienia nie ma ;-P  Jak Wam się podoba? ;-)
Alex












Szorty- HM shorts, Bluzka-Unisono top, Buty - Nike airmax, Okulary - Rayban sunnies, Zegarek -M.Kors watch, Nerka - Paulina Schaedel waist bag


22 komentarze:

  1. Takie proste, nieprzekombinowane zestawy są rzeczywiście idealne na takie upały! :) Super wyglądasz.

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  2. buty <3 są na mojej wishliście juz chyba wieki, ale na razie mam tylko białe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna stylizacja, taka prosta, a wygląda nieziemsko ;) Najważniejsze, że wróciłaś, czekam już na kolejny post! :)
    + te airmaxy bardzo do Ciebie pasują ;)

    http://pauuls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny look, koszulka jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. prosta stylizacja, ale bardzo praktyczna w takie upały jak są teraz:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)
    www.pokropce1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Od dłuższego czasu mam tryb płaskich butów :P najwygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcie bardzo klimatyczne :)
    Stylizacja mi się podoba. Jak sama stwierdziłaś - nie jest skomplikowana - ale właśnie minimalizm podczas lata jest najważniejszy. Wygoda na pierwszym miejscu.
    A czarne air maxy to jedyne z tej lini obuwie, które mi się całkiem podobają :P

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. no i super...na luzie i z klasą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty i nerka! <3 UWIELBIAM! Świetnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny look. Uwielbiam taki casualowy styl, bez zbędnego przesadzania.


    Mój ostatni wpis na blogu: Stylowa bateria wannowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Owszem na upały idealny strój to właśnie strój sportowy, świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja ;) Szorty chętnie bym przygarnęła do swojej szafy ;)
    _______________
    Zapraszam - reaktywacja bloga: magduizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Prosty, sportowy outfit a do tego bardzo stylowy. Czego chcieć więcej ;)


    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. 2 zdjęcie mistrzowskie;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx