1 kwietnia 2013

Simply black.

Hej! W dzisiejszym poście chciałam Wam pokazać, że czerń nie zawsze musi być nudna (przynajmniej w moim odczuciu). Do kobiecej baskinki dobrałam oversize'owy naszyjnik "bubble" oraz spodnie cygaretki. Paznokcie i torba w moim ulubionym kolorze i można ruszać w miasto ;-)
Mam nadzieję, że zestaw się spodoba ;-) 
Alex











BASKINKA - ORSAY peplum top
TORBA - ETORBA bag
BUTY - FLEQ shoes (podobne tutaj)
KURTKA - SHEINSIDE jacket
SPODNIE - H&M pants
NASZYJNIK - VEZZI necklace 


A na romwe promocje ;-)


Romwe 2013 S/S Leggings Flash Sale
Date: 4/3/2013-4/5/2013
Only 72 hours!  GO!



30 komentarzy:

  1. Jeejuu. Dodaje do obserwowanych. Fall in love!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zestawienie ! :)zapraszam do mnie :) NOWY POST ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie było Ci zimno?? :P buu. stylizacja jakaś ponura i bez wyrazu. Nie przypadła mi do gustu. Przydało by się więcej energii i kreatywności. Naszyjnik ładny. Torebka super! :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi sie na maxa podoba, inaczej niz zwykle. Stonowane kolory a do tego elektryzujacy niebieski. Bardzo na tak, po co tu jakas energia? Czlowiek caly czas ma sie ubierac w kolory? I jesli to nie jest kreatywne to blagam oswiec mnie co jest?
    Przepiekny zestaw Olu, Sara :*

    OdpowiedzUsuń
  5. omg so sexy and classy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczny zestaw kochana :*
    Pati

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale Kochana wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz :) śliczna kurtka :) Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajny look!
    właśnie takie spodnie muszę sobie sprawić!
    jedyne co bym zmieniła to buty - poza tym super !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw niby cały czarny, ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. klasycznie i pięknie :) Fajny akcent z kobaltową torbą !

    OdpowiedzUsuń
  12. Prostota w najlepszym wydaniu:-)
    no i te boskie korale:-)
    Cudnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie, ale jak dla mnie za czarno :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz, idealna stylizacja;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. super wisior ;) pieknie wygladasz;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czemu ale wydaje mi się że ta Baskinka skraca tułów :(
    A tak po za tym to ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Alex próbowałaś kiedyś ubrać worek na ziemniaki? Domyślam się ze nawet w nim wyglądałabyś pięknie i elegancko. Nie mogę wyjść z zachwytu nad Twoimi stylizacjami!

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny zestaw ;) uwielbiam taki total black look z jednym mocnym akcentem w ciekawym kolorze ;) torebka i panzokcie świetnie wyglądają w takim połączeniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny zestaw ;)
    osobiście uwielbiam czerń, ale często zastanawiałam się z czym ją nosić, żeby nie było nudno ;) Tobie wyszło znakomicie!

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie! plus za to, że dodałaś torebkę w innym kolorze ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie piękne baskinki mają w orsay'u?:O ja tam nigdy nic dla siebie nie znalazłam ale chyba będę musiała się wybrać :)
    Torba ma piekny kolor:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Przy okazji zapraszam do nowego sklepu odzieżowego on-line! Jeśli jesteś fanką Aloha From Deer lub Local Heroes to coś dla Ciebie! http://tinycarriestore.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczna stylizacja.już nie moge się doczekać nowości u Ciebie zapraszam http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę naszyjnika! I w tej bluzeczki! doskonały zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie kochana! naszyjnik rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko pieknie , ale buty mi jakos nie pasuje. Takie moje subiektywne odczucie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx