1 lipca 2012

Casual and Chic OUTFIT


Hej Kochani :) Post miałam przygotowany już wcześniej, ale publikuję go teraz po pięknym meczu Hiszpania - Włochy, bo w trakcie meczu mało kto zagląda do komputera :) Przyznajcie się na kogo liczyliście? Ja za moją Hiszpanią od początku byłam, jestem i będę <3

A co do stylizacji - niestety dziś wychodząc na zdjęcia złapała nas ulewa i wróciliśmy do domu... Chyba nie wyszło tak źle, prawda? (; Jak w ogóle widzą Wam się zdjęcia w domu? Odwracają uwagę od zestawu? :) Pozdrawiam Was ciepło :*













BUTY - PRIMA MODA (SHOES)
SPODNIE ,TOP - NEW YORKER (PANTS,TOP)
TOREBKA - MOHITO (BAG)
KOLCZYKI - H&M (EARRINGS)
ZEGAREK - PARFOIS (WATCH)

32 komentarze:

  1. super! Butki i dodatki wspaniale dodają akcentu stylizacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna ta torebusiaa <3 i jeansy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny autfit;p torebeczka cudna;) mam taką samą, tylko, że turkusową:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest tu super!:) bardzo fajny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna torebka! Co do meczu- nie oglądam, więc ja bym weszła na Twojego bloga:D
    Zapraszam do mnie: www.feszynplejs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba :) torebka i bluzka najlepsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładniutki dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. urocz torebeczka ;) + buciki

    OdpowiedzUsuń
  9. pięknie wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bosko to wszystko razem wyglada;)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny zestaw, lubię takie proste t-shirty i świetne kolczyki! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. suuper! zegarek i bluzka świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi się te podarte spodnie :) fajnie to zestawiłaś z elagancka channelką :D

    OdpowiedzUsuń
  15. fatalna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  16. torebka fajna!:d ale założyłabym bardziej luzacką bluzkę do niej i tych butów:D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna stylizacja, wygladasz w niej naprawde pieknie;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne kolczyki, rzucają się w oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna stylizacja , zegarek rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. mi osobiście nie przeszkadza czy zdjęcia są w domu, czy na zewnątrz :) torebunia boska <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana masz fantastyczne spodnie <33 obserwuję i zapraszam do siebie :) zachęcam też do wzięcia udziału w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piekny outfit. ale kolczyków nie widziałam w hm ...

    zapraszamy:http://sophisticatedlady-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna torebka ♥
    A ten zegarek to moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. zegarek i kolczyki ! śliczne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx