22 sierpnia 2012

Hair style as a part of our Image. Fryzura częscią naszego Image'u.

Hej! Dziś postanowiłam zrobić dla Was post o włosach (pielęgnacyjny się pojawi, jednak na razie nie było okazji by zebrać wszystkie specyfiki w 1 miejscu), a dokładniej o ich stylizacji.
Jak wiadomo większość mężczyzn woli Nas w rozpuszczonych włosach jednak nie każdej twarzy pasują piękne bujne loki czy proste długie włosy |a la Mona Lisa".
Chciałam Wam przedstawić moje 4 ulubione fryzury z czego najczęściej noszę je związane w kucyka, bądź wyprostowane. Najszybciej i efekt zawsze jest taki sam czyli zupełnie na odwrót niż jak kręcimy loki... ;-)






Zacznę może od mojej ulubionej (jak już wyżej wspomniałam) fryzury - rozpuszczone, wyprostowane włosy.


Efekt, który jest zawsze zadowalający i można go uzyskać w 10-15 minut. Oczywiście spray do stylizacji na gorąco obowiązkowy ;-) Od 6 lat używam tej samej prostownicy - Wahl Cutek, która już kiedyś była hitem. Aktualnie możecie ją dostać za lekko ponad 100 zł.

Drugą fryzurą, która najczęściej pojawia się na mojej głowie to kucyk. 



Najbardziej lubię takiego z włosów prostowanych dzień wcześniej - włosy są świecące i wg. mnie lepiej wyglądają niż "niewysuszone dzień wcześniej" :)

Kolejną fryzurą, którą brdzo lubię są loczki - najbardziej podobają mi się pół wyprostowane, pół pofalowane jednakże nad taką fryzurą siedzi się 2 razy dłużej - najpierw połowa włosów prostownicą, następnie od połowy do końców lokówka - tak, ale tylko na większe wyjścia jak mam więcej czasu. Loki poniżej zrobiłam za pomocą Lokówki Stożkowej od Babyliss. Akurat te są rozczesane po nakręceniu. Lakier do włosów obowiązkowy jeśli tak jak mi szybko Wam się "rozwalają" włosy ;-)



Ostatnią fryzurą jest koczek zrobiony za pomocą "donuta". Robię kitkę na czubku głowy, następnie zakładam donuta (wygląda jak gabka do naczyń i ma dziurkę w środku) i obwijam go włosami, końcówki wkładam pod donuta. Ot, cała filozofia ;-) Jako, że nie lubię latających włosów zawsze je spinam wsuwkami, badź wypsikam lakierem do włosów.



Które moje wydanie najbardziej się Wam podoba? :-) A wy jakie fryzury nosicie najczęściej? ;-) Zostawcie odpowiedzi w komentarzach z chęcią poczytam! ;-)


23 komentarze:

  1. ja chyba też najbardziej wolę cię w rozpuszczonych,wyprostowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Numer 1i2 Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja uwielbiam proste albo z donatem:))
    buzka piekna:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kocham moje krótkie włosy :) i mimo że miałam kiedyś długie, nie wrociłabym do nich :)

    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. najlepiej Ci w kucyku:)

    a co do moich doświadczeń - na co dzień albo rozpuszczone wyprostowane albo kucyk, czasem donutowy koczek. Chciałabym częściej mieć loki, ale raz, że nie umiem ich sobie zrobić, bo wiecznie przygniatam te końcówki... to jeszcze strasznie mi lokówka włosy pali...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie najlepiej wyglądasz w koku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Każda fryzurka ma swój urok :) Ja Ciebie najbardziej lubię w prostych, siebie zresztą też, ale wiadomo, że czasem trzeba pokombinować, czy związać na szybko, żeby było wygodniej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kucyk lub wyprostowane ;d
    Ja mam proste włosy, także po prostu albo kitka, albo rozpuszczone ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie Ci w loczkach :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podobasz mi się w wyprostowanych włosach i w koczku !!!

    ja sama najchętniej również wybieram albo koczek - szczególnie latem,
    albo wyprostowane włosy - jednak mi prostowanie zajmuje dużo więcej czasu..

    a ostatnio polubiłam warkocz :))


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie obraz sie na moj post.. ale piszę z czystej ciekawości. Po co prowadzisz bloga gdzie informujesz co gdzie kupilas i wklejasz zdjecia (nota bene na jedno kopyto..)? Jaki jest tego cel? Pytam powaznie.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz w loczkach :D

    OdpowiedzUsuń
  13. mi sie najbardziej podoba wyprostowane włoski oraz jak masz zrobionego koka bo sama uwielbiam takie fryzuri w szczególności na upały:D

    a mogła byś mi powiedzieć gdzie kupiłaś tą bluzeczkę z kołnierzykiem???

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko fajnie ! Kok najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też najczęściej chodzę w wyprostowany i rozpuszczonych włosach, pewnie dlatego że nigdy nie potrafię nic innego z nimi zrobić.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Moim zdaniem w kręconych wyglądasz bardzo ładnie :) Ale jak to mówią, ładnemu we wszystkim ładnie :) Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć. Chciałabym Cię zaprosić do konkursu,który jest u mnie na blogu - możesz wygrać pierścionek fly wings - http://www.malgorzata-m.blogspot.com/2012/08/konkurs-z-la-bellepl.html .
    Pozdrawiam! :)

    + we wszystkich Ci ładnie,ale najlepiej rozpuszczone :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rozpuszczone proste lub kucyk! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. powiem szczerze, że osobiści twoj twarz podoba mi się w 3 fryzurach m.in. proste włoski, kitka i donut :) jakoś w lokach cię nie widzę...
    Ja zaś osobiście wolę rozpuszczone na co dzień :) chociaż i kitka od czasu do czasu wpadnie heh

    anitabloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. w koku wygladasz slicznie;)

    zapraszam do mnie; u mnie KONKURS:)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam wyprostowane włosy związane w kitkę, ale szkoda mi je prostować ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pod wrażeniem bloga. Wyglądasz bardzo naturalnie, najbardziej podoba mi się wersja z wyprostowanymi włosami.

    W wolnej chwili zapraszam do siebie. Dodajemy obserwowanych?
    <3

    http://agamendes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ps. zostałaś otagowana:) Więcej informacji u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx