28 kwietnia 2012

Hey single ladies I know you like to party!

Hey dear readers! Whole week I've been ill, but when the exam has come I had to come back to life. My health came back with 29degrees ;-) When I came back from studies I decided to do some photos - I hope you'll forgive me the quality xx

Hej kochani! Przez cały tydzień byłam chora, ale kiedy nadszedł czas egzaminu trzeba było cudem "ozdrowieć" co przyznam udało mi się :-) Razem z 29stopniowym upałem wróciło całkowite zdrowie i po powrocie z Pzn wzięłam się za zdjęcia :) Te boskie spodenki, które widzicie dostałam od sklepu OASAP (naprawdę są extra! ja planuję powbijać w nie trochę ćwieków, tylko coś sprzedawca z allegro się ociąga ;-)) - są idealne na takie upały!
Cóż, a reszta kolorowo,pastelowo i wiosennie :) 

P.s Tak, upolowałam kolejną gumkę w hm - przy Starym Browarze jest ich mnóstwo ;-)












buty - kupbuty (heels)
bluzka - nn (top)
torba- ko-ara (bag)
szorty - OASAP (shorts)
zegarek - Michael Kors (watch)
gumka - h&m (gum)
marynarka - mosquito (blazer)
okulary - vintageshop (sunnies)

Kilka z Was pytało o jakość i wygodę butów i marynarki. Jak chodzi o buty to jak na 15 cm to są wygodne ;-) Jeśli chodzi o marynarkę jest bardzo wygodna i mięciutka :) Można podwinąć rękawy jak ja na zdjęciu :) 

Jak Wam się podoba zestaw?? :*


36 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja.
    Spodenki również genialne :))

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:)
    spodenki są sexy:)

    Zapraszam na nowy post:)
    http://beautifulgirlandfashion.blogspot.com/2012/04/new-look-yellow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Co za szpilki ;O Świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiałam się nad tymi spodenkami bo są super. Jaki masz rozmiar i jak wypada rozmiarówka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to jest M, ale są troszkę za duże w pasie :) S by mnie uciskało, ale na Ciebie będzie pewnie dobre!:) Buźki :*

      Usuń
  5. piękne szorty, piękna bluzka, piękna marynarka, piękne buty, piękna torba, piękne okulary a do tego jesteś przepiękna i jak tu się nie zachwycać? + dodaję do obserwowanych (: ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz :-)!
    uwielbiam taką pooogodę ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne spodenki! A marynarkę mam zamówioną tą samą :) ładnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny look ;) spodenki+marynarka, bosko. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna marynarka :) wyglądasz przepięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękną masz marynarkę <3 Super outfit kochana;)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz wielkie dupsko w tych spodniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ekskjuz mi, ale o o trochę kultury się upraszam ;-) p.s Big is beautiful :)

      Usuń
  12. wclale nie wielkie ;) fajanie wyglądasz, super bluzka i gumka z hm oczywiscie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo mi się podoba marynarka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O jak super :)
    http://modefriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny zestaw. Marynarka jest cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochałam się w Twojej torebce.
    I jestem absolutnie zachwycona nowym nagłówkiem bloga. CUDO! :)
    Pozdrawiam
    Sol

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw, bardzo mi się podoba ;) ładna marynarka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Hey! I just found your blog and I think it's pretty amazing, well structured and with a lot of inspiring posts:)
    If you want we can follow each other, I would be very glad to have you as my new friend!:X

    OdpowiedzUsuń
  19. swietne buty i marynarka ;D fajny blog

    gooddamnmoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne buty i okulary ; ) Zapraszam do mnie ; D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zestaw!:)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  22. mi sie podoba, jedyne ale to jak cie te szorty opinaja w intymnych miejscach, pociagnelabym je ciut do dolu w kroczu. pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  23. mi sie absolutnie nie podoba. to, ze takie szorty sa obecnie modne wie kazdy. Jednak nie kazdemu one pasuja, osobom -- takim jak Ty- o krotkich, masywnych zeby nie powiedziec grubych udach -- kompletnie te szorty nie pasuja, Twoje nogi wygladaja w nich na krotsze niz sa,sa za ciasne takze widac intymne czesci ciala co wyglada niesmacznie. Gdybys miala - 10 kilo i dluzsze nogi i zgrabna sylwetke to byloby super. Chociaz jak dla mnie stylizacja fajna ale nie robi wrazenia. I modelka daleka do idealu.

    OdpowiedzUsuń
  24. no faktycznie te spodenki sa ciasne w miejscach gdzie nie powinny ;/ dziwnie sie na to patrzy..poza tymi spodenkami to może byc. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Very descriptive post, I loved that bit. Will there be a part 2?
    Also visit my web site : massa muscular

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx