9 grudnia 2012

FASHION VICTIM.

Hej! Dzisiejsza stylizacja jest chyba jedną z moich ulubionych. Uwielbiam koszulki z nadrukami, a ta jest dla mnie idealna głównie ze względu na jej zadziorny napis. Oczywiście zdjęcia w rozpiętej kurtce i bez szalika są tylko dla Was, nie latam tak po dworze ;-) Co do koszulki - pasuje do wszystkiego - do eleganckiego stylu, sportowego, na co dzień. Mam nadzieję, że stylizacja Wam się spodoba!

p.s Okulary, które widzicie dostałam od firmy Firmoo. Jeśli chcecie takie same to mam dla Was świetną wiadomość - możecie je dostać za darmo płacąc jedynie za wysyłkę:) Więcej informacji tutaj - FIRMOO

Alex
























T-SHIRT - SHOOT,GIRL 
SPODNIE - NEW YORKER pants
MARYNARKA - RIVER ISLAND blazer
BUTY - FLEQ boots
KURTKA - SHEINSIDE aviator jacket (click)
BRANSOLETKA - BY DZIUBEKA bracelet
CZAPKA - PROMOD hat
KOLCZYKI - H&M earrings
OKULARY  - FIRMOO sunglasses


48 komentarzy:

  1. pięknie wyglądasz !

    bardzo podoba mi się koszulka i czapka


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. it's really amazing. you're gettin better and better. keep it up like that

      Usuń
  2. Cuudownie xD...

    możesz dać bezpośredni link do okularów, i ile kosztuje ta wysyłka ? :)
    jeśli to nie problem, odpisz...

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to zrobic wszystko masz w filmiku http://www.firmoo.com/help-p-95.shtml - moich okularow juz nie ma :(

      Wysylka kosztuje 15,75 $ troche duzo:P

      Usuń
  3. omg I really love this outfit!! so chic and glamour xxx

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie Olek!!! chyba mnie zainspirowalas jak sie ubrac jutro do pracy ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. koszulka koszulka, ale te BUTY <3

    OdpowiedzUsuń
  6. super set, ale trochę nie podoba mi się fakt, że na siłę okulary przeciwsłoneczne ubrałaś, kiedy widać, że raczej słońce nie świeci ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyglądasz, podoba mi się połączenie kurtki z czapką i t-shirtem.
    6 zdjęcie od końca - to moje ulubione. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie, uwielbiam czapki z pomponem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te koszulki są świetne, twoja też mi sie bardzo podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny zestaw i lubię Twojego bloga i nie tylko za to, że ktoś tak blisko ma dobry gust itp..
    ale cholernie przykro się patrzy, jak.. no trochę masz gdzieś ludzi którzy obserwują bloga, komentują, wysyłają Ci prywatne wiadomości.. pisałam coś z 2miesiące temu a dalej nie dostałam odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ? Zawsze odpisuje na KAZDA wiadomosc, czasem z opoznieniem z powodu braku czasu. Gdzie mi wyslalas wiadomosc? Bo mi przykro cos takiego czytac :(

      Usuń
    2. i w komentarzu raz,i na modnej polsce z oznaczeniem do Ciebie, i na fb.. może faktycznie tak nie jest. :)

      Usuń
  11. Bardzo fajny zestaw :) świetna czapka i panterkowy sweter :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygladasz. Świetna koszulka, bardzo mi sie podoba tez kurteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ola Twoje stylizacje sa mega, ale prosze Cie kup nowy obiektyw - w przypadku wiekszosci "docenionych" bloggerek to swietne zdjecia graja 1 skrzypce. Twoje stylizacje sa fajne, niewymuszone, oryginalne, ale z powodu gorszej jakosci nie sa tak doceniane na szersza skale. Mam nadzieje, ze odbierzesz to pozytywnie, bo uwielbiam Twojego bloga, Ciebie i Twoje stylizacje i chce dla Ciebie jak najlepiej :) Wierna czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he dzieki ;-) oczywiscie nie odebralam tego zle, a obiektyw planuje kupic ;-)) pozdrowka i dzieki za mile slowa <3

      Usuń
  14. Zmarzłaś pewnie w tą chudą dupkę ;P ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw, wyglądasz mega!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi sie podoba standardowo :) Super wszystko dobrane :*

    OdpowiedzUsuń
  17. mega set! pzdr

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy zestaw ;) Świetne połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale ładnie ;) Uwielbiam takie zestawienia ;) ja obserwuje, a Ty?:)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne są te spodnie! naprawdę mega.
    idealnie dobrałaś cały zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie Ci w tej czapie ;* i kurteczka rewelacyjna kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajny kożuszek i czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnie Ci w tej czapce i okularach ;d
    a kurtki zazdroszczę ;d

    OdpowiedzUsuń
  24. boska koszulka a na taką kurtke od dawna mam ochote :) świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  25. podoba mi się wszystko! :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  26. świetnie wyglądasz:) podoba mi się;)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  27. Moim zdaniem to Twój jeden z lepszych setów!

    Zapraszam do mnie na małe rozdanie - do zgarnięcia zniżka 25% na jogurt mrożony do feel the chill
    Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. super super super!
    zazdroszczę marynarki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniale! bosko wyglądasz!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  30. swietny zestaw jeden z najlepszych Twoich :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx