26 czerwca 2015

Born to be wild.

Przeglądałam ostatnio moje starsze posty i zauważyłam, że mimo niechęci do pisania jakichkolwiek przemyśleń pojawiały się one dość często przy okazji wpisów ze stylizacjami. Kiedyś padł komentarz, że poruszony temat nie pasuje do posta ze zdjęciami zestawu. Innym razem padło pytanie "same zdjęcia nie wystarczą,dlaczego nic nie napisałaś?". Ostatnio zostało mi zadane pytanie "czym jest dla ciebie twój blog?".
Mój blog to moja przestrzeń. Przestrzeń, którą sama sobie "zagospodarowałam", która jest tylko i wyłącznie moja. Tylko ja mam wpływ na to, co opublikuję, a co postanowię zachować dla siebie. Jaki tekst pojawi się we wpisie, jakie wybiorę zdjęcia i w jakim miejscu je zrobię. 
To czy prześwietlone zdjęcie uznane za większość za kiepskie pojawi się na blogu, bo czuję,  że jest wyjątkowo dobre.
To jaki komentarz opublikuję. Obrażający mnie czy moich bliskich - nigdy. Krytykujący stylizację - zawsze. Moje życie, moja bajka, mój blog, moja przestrzeń.
Za zdjęcia dziękuję kochanej Pauli :*
Miłego weekendu! Alex










Komplet - Mosquito complet, Torba - Michael Kors bag, Zegarek - Timex watch, Oksy - Ray Ban sunnies, Buty - Stylowe Buty shoes
I've read recently my oldest posts and I realised that even if I didn't want to post anything personal, they've been here much often than I thought. I got a comment once that the subject I touched didn't work with an outfit post. The other time I got a question "Pictures are not enough, why didn't you write anything?". Recently, ive been asked "What is your blog for you?"

My blog is my space. The space i've created, that belongs only to me. Only me can decide what I want to post and what to keep for myself. What text I'm going to put, which picture is going to be shown.  
Which comment will I choose to publish and which not. These offending me and my family - never. These with a constructive opinion - always.
Have a nice weekend! Alex


28 komentarzy:

  1. jest krytyka i krytyka. Można znieśc krytykę co do stylizacji, ale nie do bliskich. Stylizację dojrzałam na modnej polce - od razy wpadła mi w oko. Wyglądasz nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  2. to o czym rozmawiałyśmy dziś przez tel.. chamstwo trzeba tępić ;P <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie zestawienie kolorów, w sam raz na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. juz widzialam ten komplet u innej blogerki... szkoda, ze masowo dostajecie te same rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ten komplet mam od miesiąca, a myślałam o nim od 3 :) same wybieramy rzeczy, które chcemy dostać, więc skąd pomysł masówki? :)

      Usuń
    2. ale macie problemy, jezu, wyglada SLICZNIE, wiec czego chciec wiecej?

      Usuń
  5. Świetny ten komplet, już go kiedyś widziałam u kogoś i mnie zauroczył od pierwszego wejrzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz go pewnie Ty i jeszcze dziesiątki osób, po to są chyba w sklepach? :P żaden nie produkuje ciuchów pojedyńczo. Grunt żeby chociaż na połowie wyglądał tak dobrze i był tak ładnie zestawiony! :) jest ślicznie, nie ma żadnej przesady i to jest właśnie super. Jedne z Twoich ładniejszych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow rewelacja. Odważny look. Bardzo podoba mi sie torebka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) Miałam obawy co do tego nadruku, ale czuję się w nim bardzo dobrze;-) Pozdrawiam

      Usuń
  8. idealnie na wakacje, cudowna stylizacja, świetne buty!
    http://vogueby-ok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny kombinezon!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to spodnie i bluzka, ale każdy mówi na to kombinezon:P ;))

      Usuń
  10. piękna kobieta, w pięknym stroju ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. masz rację, pisz o czym chcesz! outfit wpadający w oko, zgrabnie wyglądasz w kombinezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też myślałam, że to kombinezon :D Tak czy siak, świetny jest :)
    Obserwuję :)
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx