17 sierpnia 2013

Last clean t-shirt.

Hej! Koszulka, którą dziś widzicie w zestawie jest w mojej szafie stosunkowo długo, ale nie było jeszcze okazji by Wam ją zaprezentować. Pierwszy raz zobaczyłam ją u Cary Delevigne  jednak w nieco bardziej "streetowym" wydaniu. Uwielbiam ją nosić do boyfriendów z dziurami i do sandałków na obcasie, ale dziś pokazuję Wam jej drugie oblicze- kobiece i eleganckie zarazem ;-) Jak Wam się podoba połączenie tak intensywnych barw z bardzo rzucającym się w oczy naszyjnikiem?
Alex











Nie zwracajcie uwagi na siniaka na nodze!  ;-PPPP






MARYNARKA - LYMODE, TSHIRT- LOCAL HEROES tee, SPÓDNICZKA - PRESKA skirt, NASZYJNIK - BYDZIUBEKA necklace, BUTY - ZARA, TOREBKA - PERSUNMALL bag, 





36 komentarzy:

  1. wooooooooooooooooooooooow mega mega mega! skradłaś moje serce tym zestawem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję to strasznie miłe. Zapraszam częściej ;-) :*

      Usuń
  2. super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  3. idziesz w baaardzo dobrym kierunku, twój styl zaczyna się kreować, bardzo na tak ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki dobrałaś genialnie! Świetne połączenie spódniczki i marynarki! No i oczywiście sandalki prześliczne, Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak wiadomo koszulka ta jest mega popularna, więc na jej temat sie nie bedę wypowiadał, bo wiadomo, że bardzo fajna jest. Moja uwagę przyciąga ciekawe zestawianie odcieni błekitu, które nie ukrywam, robi wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he!:) jest popularna, ale nie widzę jej dużo na ulicy czy na blogach ;-) Dzięki!

      Usuń
  6. Piękna ta spódniczka :) śliczne sandałki :) http://because-i-like-dots.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. mega mega mega fajnie :) wyglądasz super, a koszulka to mistrz :)
    zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog to zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Każdy element stroju mi się podoba, genialna kolorystyka!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Już wspominałam, że te buty bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się połączenie mięty z kobaltem. Bardzo fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się połączenie mięty z kobaltem. Bardzo fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się bardzo podoba! :)
    w ogóle kolorystyka jest mega ciekawa! :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. spódnica połączona z t-shirtem wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczna spodniczka :)

    Pozdrawiam i wolnej chwili zapraszam do mnie :D
    wiolka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mega ta stylizacja ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny zestaw, sama z chęcią bym taki ubrała!
    Pozdrawiam
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) zaglądnę co Ty masz u siebie! pozdrówka

      Usuń
  17. Świetny look takie kolory zdecydowanie Ci pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Love your shirt!!

    http://miestilobasico.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna stylizacja jestem pod ogromnym wrazeniem polaczenia :*

    OdpowiedzUsuń
  20. jeden z Twoich fajniejszych zestawów! całość idealnie do Ciebie pasuje ;)

    ściskamy
    karol & ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!! <3 tak też się czuję - idealnie ;) noszę to co lubię i dobrze się w tym czuje ;-) buźki

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx