19 sierpnia 2013

Nuevos

Hej! Dzisiejszy komplet już dawno przypadł mi do gustu, jednakże zawsze pojawiało się coś w moim mniemaniu "ciekawszego" i zawsze odkładałam jego zamówienie na bok. Ostatnio jednak coś mnie podkusiło i go zamówiłam czego dziś nie żałuję. Jest idealny do trampek czy sneakersów, ale równie świetnie wygląda z odkrytymi sandałkami. Wybrałam te w kolorze czarno-beżowo-pomarańczowym i torebkę w jednym intensywnym kolorze. Do tego zestawu równie dobrze pasowałby różowy pudrowy, jednakże szarości + róże to najbardziej oklepane połączenie jakie znam ;-) Mam nadzieję, ze zestaw przypadnie Wam do gustu!
Alex














KOMPLET - PERSUNMALL complet, TOREBKA - MICHAEL KORS bag, BUTY - ZARA heels, BRANSOLETKA - kupiona na Fw, OKULARY - ORSAY sunnies


Niedługo na blogu napiszę Wam nieco więcej o moich sportowych zmaganiach, a dokładnie o przygotowaniach do Biegu Bachusa 10km i Połówce Zielonogórskiej 21 km. Jesteście ze mną?! ;-)





Close out sale!  Save up to 70% on 1000+ Clearance Styles
Do not miss! Focus on Aug 20!

35 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widze ten secik w polaczeniu ze szpilkami, fajnie! :) ja go uwielbiam ale zawsze smigam w nim na sportowo :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny jest ten komplet! ja jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba źle bym się czuła w takim zestawieniu, jednak buciki są śliczne. Nadają elegancji całości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie ! uwielbiam takie połączenia :)

    http://flexyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny komplecik podoba mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super jest ten komplet, świetnie na Tobie leży!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw!!
    Sandałki nadają mu nieco kobiecości!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. polaczylas to po mistrzowsku :)

    obserwujesz? ja juz tak - aschaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dresy to moj sierpniowy nr 1 !!!
    Fajnie, ze tez sie skusilas na ten trend, wyjatkowo Ci pasuje
    Kolorystyka szara- wydawalaby sie nudna, ale dodatkami ozywilas klimat!
    Przeslicznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. nogi jak nogi, ale staram się jak mogę by były coraz lepsze ;-PP pozdrówka!

      Usuń
  11. Widziałam ten komplecik na stronie, świetnie na Tobie wygląda. :) Sandałki cudowne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję... sandałki noszę 2 rok i nadal kocham je tak samo ;-)

      Usuń
  12. Bardzo fajny ten komplet, świetnie w nim wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Renatka ;-) Ty wyglądałabyś także świetnie,już to widzę ;-) <3

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx