4 października 2014

Propozycja zestawu do biegania.

Hej! Dziś nietypowy post, bo nie będzie to zestaw pokazany na mnie, ale w formie kolażu ;-) Często pytacie co najlepiej założyć do biegania, więc voila! Wybrałam buty marki Nike, bo kolorystyka oraz wygląd mnie powaliły, a jak wiecie uwielbiam kolor kobaltowy i różowy. Zerknijcie do zakładki buty damskie w Spartoo jak chcecie zobaczyć więcej modeli ;-)
Jak macie jakieś ciekawe linki do sklepów internetowych to piszcie w komentarzach ;-) 





Jak Wam się podoba? Ja muszę koniecznie zaopatrzyć się w te buty i legginsy! ;-)



11 komentarzy:

  1. oo w takim zestawie az by mi sie chcialo biegac :P

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się kolory ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Decathlon- mój ukochany- duży wybór i rozsądne ceny na każda kieszeń+ wszelakie akcje sportowe w dyskontach.Nie daje się wciągnąć w akcje: " aby biegać/ćwiczyć muszę mieć na sobie strój za średnią krajową" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny tylko mego rozmiaru chyba nie znajdę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio uwielbiam gosportowa bielizne sportowa.
    I zapraszam do zabawy w Liebster Blog Award! Nominowalam Cie, a zasady u mnie w ostatnim poscie. Buziaki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny :) Zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)
    mklimaska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluzeczka jest dla mnie stworzona, spodnie wolę luźniejsze bo mam grupszą sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega buty... A spodnie idealne! :D

    Pozdrawiam :) www.podkowaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx