19 września 2015

Chia pudding - jak przygotować?

Hej! Dziś przygotowałam dla Was wpis z propozycją na pyszne śniadanie, bądź słodką przekąskę w środku dnia. Pudding z nasion chia jest bardzo łatwy w przygotowaniu, a do tego bardzo smaczny i zdrowy. Smacznego!






Pour  vegetable milk (for example soya, coconut)over 2 tablespoons of Chia seeds, add blended coconut and leave it in the refrigerator for the night. Stir it from time to time. Next day add your favourite fruits and eat! :) Bon appetit :)

8 komentarzy:

  1. jeszcze nie jadłam, ale oby nie skonczylo sie jak z nasionami goji.. w ogole mi nie smakuja :P

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda mega apetycznie, muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu desery! :)
    Pozdrawiam, stylstynka

    OdpowiedzUsuń
  4. Kupiłam ;) Niestety pierwsze podejście nie udane, ale nie poddaje się :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za fajny przepis, bo zwykłe Chia już mi się znudziły. Tutaj widać, że mogą wręcz zasmakować. Zwykłe bowiem musiałem w siebie wmuszać :) Poza tym fajna ta Twoja stronka, chociaż na modzie to słabo się znam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pysznie wyglada prosimy o wiecej przepisow :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx