29 sierpnia 2017

Drogi czy tani rozświetlacz? Bobbi Brown vs Wibo

Hej! Dziś mam dla Was małe porównanie kosmetyku, który jakiś czas temu wrócił do łask i jest świetną alternatywą dla konturowania twarzy. Mowa oczywiście o rozświetlaczu!

 Shimmer Brick Compact od Bobbi Brown jest niekwestionowanym hitem kosmetycznym docenianym na całym świecie. Ja posiadam wersję kolorystyczną Pink Quartz (ta starsza wersja w poziome paski, 10.3g), natomiast zauważyłam, że aktualnie wyszła nowa wersja i jest jej tylko 6.6g.... Mi produkt starczył na dwa lata, a jestem przekonana, że gdyby nie spadł mi na ziemię i pokruszył się na drobne kawałeczki to byłoby to znacznie dłużej! 
Nie rozpisując się więcej, jeśli szukacie dobrego jakościowo kosmetyku w eleganckim opakowaniu z lusterkiem to jak najbardziej Wam polecam kostkę od Bobbi. Jej koszt to 219 zł i możecie ją znaleźć np. w Douglasie w Zielonej Górze skąd dostałam ją swojego czasu w prezencie. :)
Poniżej dwa przykłady makijażu wykonanego z użyciem tego produktu. 
Rozświetlacza używam na kości policzkowe, grzbiet nosa oraz nad ustami, by je optycznie powiększyć. Jego tonacja jest raczej "chłodna", ale jak widzicie pasuje ona nawet osobom o ciemniejszej karnacji.
Przejdźmy teraz do tańszej alternatywy, która przeszła moje najśmielsze oczekiwania. Nie jestem w stanie ocenić na jak długo starczy, ponieważ rozświetlacz numer 2 posiadam od wczoraj, ale nie mogłam się powstrzymać, by wspomnieć o niej już dziś! O jakim kosmetyku mowa?
Wibo Diamond Illuminator!
Produkt za niecałą dyszkę, który wrzuciłam do koszyka przez przypadek, a który mnie totalnie oczarował. Dostępny był tylko ten odcień (również chłodny), więc nie mam pojęcia czy istnieją jakies inne wersje kolorystyczne. Można go dostać jeszcze taniej jeśli zanotujecie kiedy są magiczne wyprzedaże w Rossmannie -49% :-) 
Warto dodać, że tak tani produkt jest bogaty w witaminę E oraz proteiny jedwabiu. Posiada w składzie olejek jojoba, który ma za zadanie nawilżać i ochraniać skórę, ale który także uczula dość sporo osób. Sprawa jest prosta - jeśli nie przetestujecie to się nie przekonacie :-)
 Poniżej wrzucam Wam dzisiejszy makijaz z użyciem Diamond Illuminator. 
Przyznacie sami, że robi efekt wow? ;-)
Robiąc zdjęcia sukienki na mojego instagrama rozświetlacz także chciał grać pierwsze skrzypce... zobaczcie!
 A czy Wy macie rozświetlacze godne polecenia? Przyznam, że na mojej liście must have na samym jej szczycie figuruje teraz ten od Becca Cosmetics! :-)
Miłego wieczora!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx