6 września 2017

Luźna stylizacja na co dzień

Dziś przychodzę do Was z postem, do którego zdjęcia robiłyśmy z Pauliną na przełomie kwietnia i maja - tak wiem, aż wstyd się przyznać! Nie będę się za dużo rozpisywać na temat mojego lenia życiowego w ostatnim czasie, dlatego też zostawię Was ze stylizacją z nadzieją na przeczytanie Waszej opinii! Na co dzień najbardziej liczy się luz i wygoda i przyznam szczerze, że nigdy nie spodziewałam się takich słów po sobie. W końcu większość "dorosłego" życia przechodziłam w szpilkach!
A wy jak wolicie - luz czy bardziej formalny ubiór? Buziaki!

Trampki - Converse shoes
Torebka - M.Kors bag
Oksy- Ray Ban sunnies
Top - New Yorker
Kamizelka - No name vest
Spodnie - Hm jeans
Zegarek - T.Hilfiger watch

11 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja :) Prosta, wygodna, takie są najlepsze :) Trampki masz na tyle wygodne że zakładasz je na gołe stopy? Często to praktykujesz z innymi butami ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w tej niebieskiej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. stylizacja super, idealna na co dzień, spodnie są świetne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie bosko to wygląda. Tworzy nieziemsko dobrze wyglądającą stylizacje. Prezentacja tego ma bardzo dobry obraz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie takie połączenia. Torebka oraz obuwie, które wdziałam tutaj:https://sosimply.pl/buty/buty-sportowe idealnie wpasowują się w dane miejskie otoczenie. Wydaje mi się, że jest to dobra dziewczęca stylizacja, na której mogą wzorować się inne dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotka i świetne stylizacje. Widziałam podobne w Outlet Center w Lublinie, chyba się wybiorę ponownie po taki zestawik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx