12 października 2011

MY LOVELY RED 'LITAS':)) - zapraszam!

Jejj, mam nadzieję, że nikomu nie przeszkadzają fotki robione w mieszkaniu przeze mnie, ale nie mam ostatnio możliwości ani czasu, a jak już mam to nikt nie ma czasu mi zrobić zdjęć. No ale.... :)


Dziś wspomniane wpis niżej 'lity', kurtka z promodu i bliźniacze bransoletki. Zrobiłam 2 zestawy - który Wam się bardziej podoba - PANTERKOWY czy NORWESKI(tu nawiązanie do sweterka:P)


1. legginsy, kolczyki,bransoletki (leggins,earings,cuffs)-h&m, kurtka(jacket)-promod, buty(shoes) - stylowebuty.pl, torba(bag)-pimkie, bluzka(blouse)-zara









2. legginsy (leggins)- h&m, buty(shoes)- stylowebuty.pl, szaliczek(scarf)-glitter, kurtka(jacket)-promod, torba(bag)-pimkie,kolczyki(earings) i bransoletki(cuffs)- h&m, sweterek(sweater)-chińczyk










iii? KTÓRY WOLICIE? which one do you prefer?:)


 

15 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz, ślicznie wyszłaś na fotach :) Ja wolę norweski zestaw :) buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Boskie buty i prześliczna kurtka, masz bardzo dobry gust i ciekawy blog zapraszam cię do mnie http://juliax96-make-upandfashion.blogspot.com/ pozdrawiam i życzę miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja powiem krótko: DZIŚ NA MIEŚCIE WZBUDZIŁAM SENSACJĘ:P KAŻDY GAPIŁ MI SIĘ NA BUTY:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Lity w wydaniu czerwonym są nieziemskie! Świetny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne buty, bardzo odważne, ale Ty jak zwykle wiesz jak je dobrze wkomponować w ubiór. Świetne stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteś przepiękną dziewczyną :) ale jeśli decydujesz się na sweter w alpejskie wzory to trzymaj się od tego szaliczka z daleka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Paweł: hehehe:)) mi jakoś przypasował, że tak się wyrażę:) niestety nasza jesień nie jest zbyt przychylna sweterkom z dekoltem, jakoś trzeba sobie radzić:P Dziękuję za miłe słowa:*

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się bardzo! Buty super się prezentują, są wygodne ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty i sweterek z drugiej stylizacji - CUDO! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. buty nadają ci takiego charakteru !

    http://gumijagoda.blogspot.com/ NN

    OdpowiedzUsuń
  11. raczej Mi się to wszystko nie podoba nic ciekawego, bardzo przeciętnie. traktujesz modę bardzo schematycznie.
    Jedynie buty Mi się naprawdę pdobają.
    Nie wspominajać już o ilości tapety którą nakładasz na twarz.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx