16 października 2011

NIEDŁUGO KONKURS - ZAPRASZAM PO SZCZEGÓŁY

Niedługo mój blog będzie miał 200 obserwatorów i z tej okazji odbędzie się mały konkurs na blogu.


Co trzeba będzie zrobić?

Jako że zwykłe rozdania ostatnio są coraz rzadsze (przez pewien artykuł) i ja również nie chcę zbytnio ryzykowac :P to trzeba będzie:

1. Odpowiedzieć na krótkie pytanie (odpowiedź, która najbardziej mi się spodoba wygra - a wygrają 2 osoby albo 3 - to zależy:P)
2. Dodać bloga do obserwowanych i polubić na FB 


A nagrody będą sponsorowane przeze mnie :P m.in kosmetyki kolorowe, filmy na DVD, ręcznie robiona biżuteria etc ;-)







WYBACZCIE, ŻE RZADKO PISZĘ, ALE NIE CHCĘ ZA BARDZO ZAŚMIECAĆ BLOGA ZDJĘCIAMI TYPU DIY (tzw. słit focie ;>)


p.s BŁYSZCZYK NA USTACH OPISYWAŁAM W TYM POŚCIE - TRANSPARENTNY, KTÓRY NA USTACH ZMIENIA KOLOR WIDAĆ NA JAKI ;-)) A BRYLANCIKI - DO KONKURSU ZDJĘCIE BYŁO, ALE KONIEC KOŃCÓW GO NIE WYSŁAŁAM TO CHOCIAŻ WAM POKAŻĘ ;-))

4 komentarze:

  1. shooting star! :)
    ej, nie wiedziałam, że ten błyszczyk ostatecznie ma aż tak intensywny kolor cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja nie jestem w temacie, o co chodzi z tym artykułem?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx