22 lutego 2014

Black and blue outfit - dress and biker boots. Czarno-niebieska stylizacja

Jakiś czas temu nigdy bym nie pomyślała, że będę nosić sukienki czy krótkie szorty z butami na płaskim obcasie, a jednak! Zakładając bloga zastanawiałam się czy mój styl (jak wtedy sądziłam "całkiem ok":P - odsyłam do pierwszych postów dla pośmiania się) ewoluuje i czy tak jak większość bloggerek z miłości do słodkich zestawów przeskoczę na miłość do tych cięższych. Nie sądziłam, że tak się stanie i że moje ukochane obcasy zastapią botki, baletki czy motocyklówki! Poniżej macie tego przykład ;-) Swoją drogą zaczynam powoli przygotowania do  wrześniowego półmaratonu - nie dość, że forma mi spadła przez te 3 miesiące laby to jeszcze się zaokrągliłam, a tego nie chcemy ;-) Polecicie jakieś dobre buty do biegania? Będę wdzięczna za komentarze! Miłej soboty - Alex















SUKIENKA - MOSQUITO DRESS, BUTY - SHOELOOK BIKER BOOTS, KURTKA - SHEINSIDE JACKET, TOREBKA - PARFOIS, OKULARY - ZEROUV SUNNIES

29 komentarzy:

  1. Skad kurteeczka?

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sukienka! fajny prosty outfit, no i kolory moje ulubione :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał, znowu wspaniały set! Tą torebkę uwielbiam!
    Niestety nie biegam, więc nic nie polecę :-(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. :) zauwazylam u siebie tez taki proces ewolucji stylu,
    Super wygladasz, buty jak najbardziej pasuja!
    Genialny zestaw!
    p.s. piosenke uwielbiam!

    visit me soon on http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie stylizacje, gdzie elegancka, lekka sukienka laczona jest z ciezkimi butami typu biker :) bombowo Oleńka! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudowne okulary i super pasują do torebki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz, torebeczka bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna sukienka i kurteczka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe te zdjęcia i stylizacja :D Okulary genialne!
    Wspaniały blog! Zapraszam do mnie http://moadrafts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie połączyłaś elegancję z nieco luzem. :-)

    Reserved be Inspired

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie, juz czuć wiosną ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sukienka! Super wygląda z tymi butami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. taka wielbie Cie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe buty. jak z jakością i rozmiarówką?:) ćwieki nie odpadają?

    OdpowiedzUsuń
  16. zapomniałam dopytać w komentarzu powyżej - jak się nosi ta sukienka? myślę nad nią, ale boję się, że się w piersiach nie zapnę i o jej jakość....

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam tą sukienkę w białym kolorze, ale przez ciebie zapragnęłam też czarnej! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super zestaw!:)

    http://roxandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. cudownie!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. jest pieknie:) a sukienka mechaci sie?

    OdpowiedzUsuń
  21. ja przez długi czas nie mogłam się przekonać do sukienek i krótkich szortów... :)
    świetna stylizacja! pozdrawiam!
    http://style-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. świetna ta stylizacja juz wiem DO CZEGO UBRAC TA SUKIENKA BO MAM CALKIEM PODOBNA DZIĘKI :)

    KTÓRA LEPSZA SUKIENKA

    http://szafa.pl/c16961378-sukienka-tunika-delikatny-trapez-czarna-z-lamowka.html

    http://szafa.pl/c16961401-sukienka-rozkloszowana-na-kazda-okazje.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx