15 lutego 2014

Mój hollywoodzki look - makijaż

Hej! Dzisiaj nietypowy wpis, bo jest to wpis konkursowy. Niewiele z Was pewnie wie, że moja przygoda z blogowaniem zaczęła się na stronie Maybelline. Tam prowadziłam bloga 2 lata po czym przeniosłam się na blogspota. Nie żałuję tej decyzji i do dziś cieszę się, że to zrobiłam. Poznałam tam wiele wspaniałych dziewczyn, z którymi do dziś mam kontakt i które bardzo lubię. Gdy dostałam zaproszenie do wzięcia udziału w konkursie "Mój hollywoodzki look" przypomniały mi się czasy maybelline i postanowiłam coś przygotować. Zadaniem konkursowym było zainspirowanie się jedną z muz mny i stworzenie takiego makijażu - ja wybrałam Ritę Hayworth. Może nie posiadam rudych włosów i tak pięknych bujnych fal, ale bardzo spodobał mi się jej makijaż - kocie oko, sztuczne rzęsy i czerwone usta. Jak się Wam podoba moja interpretacja?
Alex






I jeszcze zdjęcia bez filtra byście mogły/mogli lepiej zobaczyć makijaż ;-)




23 komentarze:

  1. świetne zdjęcia, czerwona szminka i rak skręcone włosy kojarzą mi się bardzo z hollywood :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny makijaż! wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjny look. A tak na marginesie to masz bardzo ładny kształt brwii. Regulujesz sama czy oddajesz je w czyjeś ręce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podbijam pytanie :)

      Usuń
    2. hej, reguluję u kosmetyczki, ale ostatni raz byłam przed sylwestrem, więc 3 mies. już sama o nie dbam :) pozdrówka

      Usuń
  4. pewko że się podoba :D włoski cud miód ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo Ci pasuje taki look :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a gdzie mozna zobaczyc inne zgloszenia? moim zdaniem powinnas wygrac mimo ze innych nie widzialam:D super makijaz i loczki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo mi milo:) Niestety nie wiem gdzie mozna inne zobaczyc :(

      Usuń
  7. Bardzo ładny makijaż. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż i bardzo w stylu hollywood :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny makijaż i śliczne włoski!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne włosy..sama robilas te fale?

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie pieknie oodkreslone oczy :) wyglada to szalenie efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ALEEEEE PIEKNIE <3

    OdpowiedzUsuń
  14. jakiego tuszu uzyłas?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx