10 maja 2014

Dekorowanie wypieków - lubicie?:)

Hej! Dziś post, który może i nie tyczy się za bardzo tematu mody, ale na pewno jest z nią powiązany! Przyznać się, która z Was tak samo jak ja lubi dekorować wypieki i bawić się w cukiernika?!:) 
Miłego dnia, Alex!


Zrobienie muffinów jest bardzo proste i macie dwie opcje - zrobić je same od początku do końca lub kupić "gotowce", do których dodacie jajka i bodajże wodę i voila ;-) Ja często dodaję do ciasta już po zmiksowaniu jakieś owoce np. pokrojonego banana lub skórkę pomarańczową.






Hello! Is there anyone who doesn't like decorate the muffins? I don't think so ;-) Me, personally I adore it! It gives me a lof of fun ;-) Enjoy your weekend!
Alex


5 komentarzy:

  1. Babeczki to moja specjalność do pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja uwielbiam udekorowane muffinki, ale sama tego nie robię, ewentualnie daję krem na górę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam takie piękności jeść :)

    Nowy post! http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale śliczniutkie i pewnie bardzo pyszniutkie :)mniami:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx