1 maja 2014

Beige trench coat, black hat and high heels on.

Hej! Dzisiejszy zestaw nie jest u mnie czymś normalnym, ponieważ pierwszy raz macie okazję oglądać mnie w kapeluszu ;-) Szczerze powiedziawszy miałam co do niego pewne obiekcje, ale łańcuch zrobił swoje - kapelusz  wygląda przez to "glamour" ;-) Jeśli śledzicie mojego facebooka to zapewne wiecie, że zapisałam się na dwa półmaratony - 24 maja i 14 września. Nie wiem czy dam radę przebiec bez żadnych kontuzji, bo na dłuższe dystanse zaczęłam dopiero na nowo niedawno biegać, ale raz się żyje. Miłej majówki, ja uciekam, bo jutro do pracy ;-(
Alex
















kapelusz - bershka hat, buty - stylowe buty shoes, jeansy - big star jeans, kopertówka - michael kors clutch, okulary - rayban sunnies

Hey! Today's outfit isn't very normal for me, cause it's the first time that you can see me wearin' a hat. To tell you the truth I had some objections, but finally chain decided about everything - because of it, this hat looks a bit "glamour" ;-) If you follow my facebook you know well that I've decided to run into two, not one half-marahatons. The 1st one is in 23 days! I'm so exctited, but also so stressed, cause I've been starting doing long distances 1 week ago (I had 6 months of break of long distances) and I really wanna do it without any "damages" for my legs ;-) But as you surely know - you only live once ;-) Have a lovely evening and long weekend. Me, I gotta go to work today so ;-(
Alex




36 komentarzy:

  1. No i genialnie Ci w tym kapeluszu! Zdecydowanie zakładaj go częściej!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ten płaszcz jest świetny. I piękne zdjęcia do tego. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wyglądasz, sandałki sa cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stylizacje z trenczem uwielbiam! Śliczne zestawienie ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pierdziu... buty- szałowe! Bardzo do twarzy Ci w tym kapeluszu.
    Pozdrawiam, Pati :***

    OdpowiedzUsuń
  6. super buty :) i stylizacja fajna

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne połączenie całego zestawu :) Boskooo

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Te buty widze już dzisiaj po raz 3! Śliczne są! ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Klasyka i do tego ciekawe buty- ślicznie! ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Kobiety i spółka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny zestaw! Trzymam kciuki, żebyś bez kontuzji przetrwała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kapelusz jest cudowny, w końcu coś sie tutaj dzieje. ;) Uwielbiam Cię i Twoje stylizacje, ale czasem sa do siebie tak podobne że nic ich nie wyróżnia. Szalej częściej! :):*

    OdpowiedzUsuń
  13. super kapelusz! ja mam taki ale w kolorze beżu, fajna stylizacja :)
    zapraszam do mnie, spodenki na sprzedaż!

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie wyglądasz:)
    kapelusz świetny:)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam kapelusze! Świetnie wyglądasz w swoim, stylowo! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki myszko moja! patrz ile my się mamy spotkać tyyyyle się nie widziałyśmy i co?!;(;**

      Usuń
  16. bardzo fajny zestaw, świetny płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  17. Nic tu nie pasuje niestety
    Płaszcz złe dobrany do sylwetki,pewnie tego nie zauważyłas
    Do tego te pospolite buty,ale ważne ze z zary ...
    Coz nie każdy ma w sobie dusze stylisty,nawet metki nie pomogą
    Życzę jednak powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-)
      ps. buty nie są z zary - są podpisane na dole, ale "pewnie tego nie zauważyłaś" ;-)

      Usuń
  18. piękne zestawienie płaszcza i kapelusza! Kurdę no, mam słabość do tych butów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. a płaszczyk skąd?

    OdpowiedzUsuń
  20. Supeer!
    Zapraszam na mój blog http://weronikapublicdiary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna całość.
    Coraz bardziej przekonuję się do tych butów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny kapelusz ! :)

    http://the-fit-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ale wspaniale ;D:***

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja a przede wszystkim... rewelacyjne buty!! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglądasz kochana rewelacyjnie! Fenomenalny płaszczyk i torebka :) Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx