19 maja 2014

Stylizacja na komunie, chrzciny i inne rodzinne imprezy ;-)

Hej! Dziś chciałam Wam pokazać zestaw, który można śmiało załozyć na komunię, chrzciny czy inną rodzinną imprezę. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie żebyście założyły szpilki, bądź sandałki, jednakże tego dnia było dość pochmurnie, więc wybrałam moje ulubione botki. Sukienka jest aktualnie moim numerem jeden, polecam jakbyście się jeszcze wahały:)
Miłego dnia! 
Alex ;)
english version below the photos.












Sukienka - Jesteś Modna, Buty - Stradivarius shoes, Okulary - Ray ban sunnies, Torebka - Etorba bag, Bransoletka z ważką - By dziubeka bracelet, Bransoletka łańcuch - Romwe chain bracelet, 

Hiya! Tonitght I wanted to show you some outfit that could easily work in family parties ;-) You can choose some heels or sandals of course, but this day wasn't very sunny and that's why i've chosen my fav boots ;-) This dress is actually my number one - recently i love oversize clothes  more and more. Hmm, maybe I'm getting older?;P Have a lovely night all of you!

24 komentarze:

  1. cudna jest ta sukienka! świetnie się układa na Tobie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie spoko, kolor stonowany, krój ciekawy:)
    tylko poszaleć z dodatkami w zaleznosci od imprezki:)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa stylizacja, wszyściutko ładnie dopasowane! :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://urbaniaknatalia.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie :) pozdrawiam i zapraszam dzisiaj do mnie na nowy post :
    http://fashionbynovika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. jedna z Twoich lepszych, cudowna! :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko mi się tu podoba, perfekcyjna stylizacja!
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka ma świetny krój, takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz, płaszczyk i sukienką sa dokładnie tym czego szukam, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zachwyca mnie krój sukienki! I jej połączenie z botkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje łączenie ubrań jest zachwycające
    Zapraszam do mnie na bloga
    juliasplacesfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesteś niezmiernie śliczna i pięknie się prezentujesz :)
    Cieszę się, że znalazłam się na Twoim blogu :):) Na pewno będę tu często wpadać !
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna sukienka a biżuteria mnie oczarowała :) cudowna stylizacja !!

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka bardzo ładna, ale buty mi się nie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Napisałaś u Mery-kate fashion, że nie masz takiej figury jak ona przed przemianą.
    MASZ NAPRAWDE SUPER FIGURĘ.
    Więcej pewności siebie, bo naprawde nie ma na co narzekać :)
    Myśle że wiele osób podziwia to, że biegasz w półmaratonach :)
    Wiecej pozytywnego myslenia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna długość tej sukienki, świetny krój, dodatki są też super, bardzo fajny zestaw, pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  16. SUPER WYGLADASZ, MOGE SPYTAC O ROZMIAR TEJ SUKIENKI, PRZYMIERZAM SIE DO JEJ KUPNA A NIE WIEM JAKI ROZMIAR KUPIC, MAM SYLWETKE PODOBNA DO TWOJEJ, Z GORY DZIEKUJE ZA ODP. I POMOC.POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WIDZE,ZE JEDNAK NIE MOGE LICZYC NA TWOJA POMOC W KWESTI ROZMIARU?!

      Usuń
    2. przepraszam zapomniałam odpisać :( rozmiar M! Pozdrawiam

      Usuń
    3. SERDECZNE DZIEKI!!!!

      Usuń
  17. http://chrzcinyikomunie.pl/ - najlepsze źródło informacji związanych z organizacją chrzcin oraz komunii

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx