8 czerwca 2015

Signs.

Bóg - czy w dzisiejszych czasach nie wydaje się Wam, że coraz częściej odchodzi się od wiary w niego na rzecz zupełnie innych przekonań? Od kiedy pamiętam zawsze byłam wszystkiemu na przekór i kiedy na siłę wmawiano mi, że Pan Bóg istnieje, jest miłościwy i najwspanialszy, ja uparcie uważałam to za brednie. Tak jest do dziś, ale nie świadczy to o tym, że w nic nie wierzę. Wierzę w znaki. 
W to, że na swojej drodze spotykamy danych ludzi po to, by nas czegoś nauczyli.
Byśmy wyciągnęli lekcję z życia, nabrali ogłady, cieszyli się osiągnięciami czy żałowali swoich czynów.
W to, że sytuacje, w których nigdy nie myśleliśmy się znaleźć nauczą nas więcej niż wiele lat z życia.
 Przeznaczenie? Tak, wierzę w przeznaczenie.
To co, miłego wieczora! Mam nadzieję, że fotki się Wam spodobają ;-)




Buty- Kazar heels, Sukienka - Mohito dress, Kopertówka - Shoelook clutch, Oksy - Ray Ban sunnies

God - don't you think that nowadays there's a tendency to go further and to start believing in something else than him? I remember when I was younger it was said God was real and was the greatest "man" - i never believed it, cause I always had to be different and I had to follow my own paths. Nothing has changed, but  it doesn't mean I do not believe anything. I believe in signs 
I believe we meet some people not without a reason. They have to teach us, give us a life's lesson so we could cherish moments of success or so we could cry a river after a fact. I also believe that the situations that we would never think they happen will teach us more than years of living. 
Destiny? Yes, I do believe in destiny.
Hope you enjoy these pics and forgive me if I made some mistakes with my translation - I haven't been talking in english for a while! ;-) Have a nice evening x


19 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, bardzo mi się podoba! Buty i torebka megaaa, sama mam podobną! <3
    A przy okazji zapraszam do mnie: http://jagodakotekablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Najśliczniejsze fotki na Twoim blogu ever! :) stylizacja śliczna, ale nie przekonuje mnie faktura sukienki.
    ja wierzę że Bóg jest, ale po prostu ma różne imiona. I przy tym pozostaję. Choć czasem dziwne to wszystko..a przeznaczenie na pewno istnieje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwróciłam uwagę na piękną torebeczkę! :)

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: szkolnie i mundurkowo - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale piękna sukienka! Świetnie w niej wyglądasz.. i okulary piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja idealna! Piękne buty

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie! Sukienka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bardzo fajnie, tak świeżo zrobiłaś coś z fryzurą?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo poważna tematyka, jak dla mnie za poważna do posta ze stylizacją.
    A poza tym stylizacja świetna!

    Pozdrawiam,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie przemawia za mną ten matariał

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja rewelka. Brakuje mi tylko biżuterii :(
    Oni szukają blogerów do współpracy http://le-ro.pl/pl/i/Wspolpraca-z-blogerami/24

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka sukienką, ale buty są nie z tej ziemi ! Wzbogacają całą stylizację.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny odcień tej sukienki! Klasyka:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny kolor tej stylizacji, bo jest elegancki jak czarny, ale jednak nie jest banalny jak czerń. Lubię takie gry kolorem np. zamiast białego coś bardzo delikatnego itd.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx