22 czerwca 2015

Czerwcowy Insta Mix

Hello! Dziś mam dla Was mały miks zdjęć z instagrama, bo niestety nadal ciężko mi wyskoczyć na zdjęcia :( Założyłam także snapchata - lmfbyalex ;-)
Miłego wieczora!
Alex


Wesele, Poprawiny ;-) Sukienki Berhska 
 Makijaż Weselny ;-) 
 Selfie time?
Kolejne selfie? Another Selfies? Lol 
 Komplet - Mosquito complet, Mały 11km trening! Lil 11kms training ;-)

Mistrz, mistrz, Zastal mistrz!
 Z meczu Stelmet Zielona Góra i Klub Kibica Zastal ;-) Wspaniałe wspomnienia!!:)) Na górze wręczając podziękowania Q.Hosleyowi i na dole z P. Zamojskim :)
From the match Stelmet Zielona Góra and Fan Club Zastal. What a great memories!:)


Akcja FaQ Rak zorganizowana przy współpracy z Dawidem Wolińskim. Koszulki znajdziecie pod tym linkiem 



 Proste czy kręcone? Straight or curly? ;)











Hiya! Today i've only a lil insta mix for you, cause unfortunately I suffer for a lack of time :( I've also a snapchat - lmfbyalex ;-)
Have a nice evening!
Alex

16 komentarzy:

  1. Fajny mix zdjęć :) Komplet Mosquito bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne fotki. Fajne życie prowadzisz

    OdpowiedzUsuń
  3. spodobał mi sie kombinezon ;)
    a arbuzy to ja kilogramami także wchłaniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny post, ciekawie, będę obserwować!:)
    zapraszam do mnie: http://blousforyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podobają mi się Twoje sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ten mix! Komplet Mosquito cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę tylko brwi. kiedyś to był Twój atut, bo były ładnie wyregulowane i pasujące do twarzy, teraz masz dwa koszmarki. nie każdej osobie pasuje taki look, jednak o ile dobrze kojarzę, miałaś coś wspólnego z profesjonalnym makijażem, a teraz wyglądasz groteskowo z tymi barwami wojennymi.

    OdpowiedzUsuń
  8. Idziesz w dziwną tendencyjną stronę blogerską- wydymanie ust i te wielkie, wiecznie zdziwione brwi.
    Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, wybacz, ze nie opublikowalam reszty Twoich komentarzy, ale porownywanie czyjes wagi czy sylwetki do osoby chorej na raka jest ponizej jakiegokolwiek poziomu. Tymbardziej, ze aktorka do ktorej mnie porownalas niedawno zmarla. Odpowiem Ci na pytanie poruszone w reszcie komentarzy - nie powiekszylam ust, to kredka Inglot i ten "tendencyjny dziubek" :)
      Wiecej taktu w zyciu zycze i pozdrawiam. :)

      Usuń
  9. każda styóweczka świetna, pełnia klasy :) miło oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. każda styóweczka świetna, pełnia klasy :) miło oglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx