16 lipca 2015

Szanuj się.

Znaj swoją wartość.
Nigdy nie pozwól nikomu byś poczuł się gorszy.
 Stawaj się lepszy z dnia na dzień.
Dla siebie, dla otoczenia.
Staraj się zrozumieć innych.
Bądź wyrozumiały, ciepły, kochający.
Dopuszczaj do siebie jedynie tych, którzy na to zasługują.
Pomagaj innym i daj sobie pomóc.
Nie zapominaj o tych, którzy zawsze stali u Twego boku i stój zawsze przy nich.
Nie daj się zwieść pozorom.
Ufaj, ale nie bezmyślnie.
Analizuj fakty, ale daj się ponieść emocjom.
Żyj.

Naucz się śmiać z samej siebie. ;-)









Kurtka - Mosquito parka, Okulary - Ray Ban sunnies, Jeansy - Bershka, Top - HM top, Torba i zegarek - M.Kors watch and bag (torbę znajdziesz tutaj), Buty - Deezee shoes, Naszyjnik - Apart necklace

21 komentarzy:

  1. szpileczk i parka ♥ Cudowny look :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna kurtka i buty, tak zwyczajnie ale ładnie, bardzo fajny look <3
    zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne buty <3 świetny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna kurka i sandałki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wyglądasz rewelacyjnie, sandałki zniewalają, ale parka skradła moje serce, jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyglądasz
    jestem zachwycona parką - jest boska
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olka slicznie wygladasz!! Buty i parke z checia bym Tobie porwala;):)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna ta stylizacja a buty marzenie :))
    Pozdrawiam i zapraszam do Nas
    http://bozenaijustynablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyglądasz. spodnie i buty są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja! Nie mogę się napatrzeć :) ja dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem. Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do mnie http://diana-fashionwithpassion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega podoba mi się połączenie szpilek z klasycznymi jeansami :D wyglądasz genialnie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie wyglądają te buty i bardzo lubię takie kurteczki/płaszczyki, sama mam podobny granatowy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądają te buty i lubię takie płaszczyki/kurteczki, sama mam podobny granatowy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. O Kochana, wyglądasz rewelacyjnie po prostu!<3
    Kurtka i butki przypadły mi baardzo do gustu, nie mówiąc już o MK:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx