12 lipca 2015

Życie.

Nauczmy się kochać ludzi.
Szanujmy się nawzajem.
Pomagajmy sobie.
Doceniajmy się.
Bądźmy dla siebie codzienną dawką motywacji w walce o lepsze jutro.
Cieszmy się życiem.
Nie blokujmy rozwoju innym, tylko nauczmy się podawać im pomocną dłoń w drodze do sukcesu
Żyjmy i dajmy żyć innym.
Bądźmy najlepszą wersją samych siebie.
I znów na myśl przyszedł mi mój ulubiony cytat "Celem nie jest bycie lepszym od kogoś innego, lecz bycie lepszym od tego, kim samemu było się wcześniej".
Miłego dnia!








Buty - Zara heels, Torba i Zegarek - M.Kors watch and bag (torbę znajdziesz tutaj), Bluzka - Bershka shirt, Spodenki - No name lace shorts, Oksy - Ray Ban sunnies, Łańcuszek - Apart necklace

19 komentarzy:

  1. Świetna, minimalistyczna stylizacja, robisz wrażenie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torba, bardzo mi się podoba :D tego typu spodenki już dawno planuję sobie kupić, są świetne! fajny zestaw ;)
    http://vogueby-ok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega stylowo! Idealnie! Nic bym nie zmienila:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie połączenia! Lekko, zwiewnie i kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie wyglądasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się asymetria na bluzce z połączeniem koronki na spodenkach :)

    Pozdrawiam
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądasz ;D
    zegarek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne buty <3
    http://paniolimpu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie! :) Widziałam niedawno te sandałki na Allegro, aż żałuję że ich nie kupiłam, tak pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  10. Święte słowa!!! Cudownie wyglądasz, świetny look :-) Ach i ten nasz Plac Westerplatte :-)
    Kupiłam nareszcie domenę!!! Ale pojawił się problem. Założę się, że nie widzisz moich postów na blogger.com/home. Żeby naprawić ten błąd MUSISZ wejść na mojego bloga, odobserwować go, odświeżyć stronę i zaobserwować ponownie. Problem zniknie :-)
    To problem spowodowany podczepieniem pod bloga nowej domeny, podobno to normalne. Ale jeśli zrobisz to, co napisałam, będzie w porządku :*
    Pozdrawiam ;*

    ♡MiśkaGrabowskaOfficial♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Mądre słowa! Co do stylizacji to jestem oczarowana ślicznie wyglądasz!;)

    OdpowiedzUsuń
  12. idealnie! fason tej bluzki baredzo wdzięczny;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ajjj jak pieknie :))) piekne, opalone nogi :))

    OdpowiedzUsuń
  14. fajnie zgrala sie klodka na torebce z zegarkiem:) wszystko super dopasowane ekstra

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja jak najbardziej w moim guście, spodenki są zjawiskowe :)
    Pozdrawiam
    zapraszam do Nas
    http://bozenaijustynablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten zestaw bardzo przypadl mi do gusty jest w moim stylu a Ty prezentujesz sie swietnie :) dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx