10 października 2017

Socks boots

Hej! Czy wiecie, że dzisiejsze zdjęcia także pochodzą z folderu "dlaczego Was jeszcze nie opublikowałam"? Sama nie rozumiem skąd we mnie tyle niechęci do wszystkiego - począwszy od makijażu i ułożenia włosów przez wyprasowanie ubrań i założenie ich na siebie, kończywszy na zrobieniu zdjęć, obrobieniu ich i wrzuceniu posta. Doskonale zdaję sobie sprawę z tego, że im więcej mam zadań, tym łatwiej mi się zorganizować, a mimo to wspominany wielokrotnie w postach poniżej "leń" nadal mnie gnębi. Bardzo chcę wrócić do czasów kiedy z braku wolnej chwili, mojej głowy nie zaprzątały głupie myśli, które nic nie wnoszą do mojego życia...dlategoooo....wracam do biegania i mam nadzieję, że już na dobre! Najwspanialszy czas mojego życia kojarzy mi się właśnie z tym sportem i nie zamierzam go już więcej odpuszczać przez choroby. 
Bo  kto jak nie ja da radę?:)

Top - Bershka
Buty - Deezee shoes
Torebka - Michael Kors clutch
Oksy - Celine sunnies
Choker - HM

4 komentarze:

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx