12 listopada 2013

Aztec print sweater and pearl necklace

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was stylizacje na chłodniejsze dni kiedy jedyne o czym marzymy to nie wychodzić z łóżka, a także kubek ciepłej herbaty. Sweter tego typu jest świetną alternatywą dla zmarzluchów (czytaj  ja), która przy okazji wygląda bardzo stylowo. Z obcasami tworzy kobiecy look, który nadal jest w moim stylu ;-) Stwierdziłam, że pokażę Wam dwie wersje - z torbą listonoszką oraz z małą elegancką torebką. Która wersja bardziej Wam przypadła do gustu?
Alex










I druga, grzeczniejsza wersja ;-)








SWETER, NASZYJNIK - CHOIES sweater and necklace, POMARAŃCZOWA TOREBKA - MICHAEL KORS fulton bag, JEANSY - BIG STAR jeans, BUTY - STRADIVARIUS boots, TORBA LISTONOSZKA -ETORBA bag

Romwe Party Season Sale Round 2 ! Up to 60% off!
Valid dates: Nov12 to Nov18
Don’t miss, girls!



29 komentarzy:

  1. świetny jest ten sweter! bardzo fajnie zestawiłaś kolory, ale ja osobiście chyba zrezygnowałabym z naszyjnika :)

    http://hipnature.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z nr. 2 bardziej mi się podoba :)
    Ale i tak obie super ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter jest świetny,ciepły i efektowny:)
    bardziej pierwsza wersja:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny sweter :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie: www.because-i-like-dots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten sweter, bardzo pasuje i wpada w mój zamysł o bardzo dobrym zestawie. Super torebka!

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersja jak to nazwalas "grzeczniejsza" bardziej do mnie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz piękny naszyjnik, cudowny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno wyróżniasz się w tłumie z tym swetrem ;)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super outfit na co dzien :) A co bys powiedziala na ciuchy z tego sklepu http://loveitshop.pl/ :) ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka słodka mała torebeczka!
    Pozdrawiam, Mrs Vain

    OdpowiedzUsuń
  11. drugi zestaw bardziej mi się podoba, ale to dlatego, że kocham teczki <3
    torebka z pierwszego zestawu jest równie piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olaszka moim zdaniem lepiej MK <3 taki rodzynek wyróżniający się i do tego piękny <3 ta brązowa mnie nie zachwyca torebeczka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moim zdaniem rowniez z fultonem sto razy lepiej<3

      Usuń
  13. Super stylizacja, urzekł mnie sweterek jest świetny :)
    Pozdrawiam serdecznie
    zocha-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, super sweterek i te perelki achhh

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny naszyjnik i sweter :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie, ale jeszcze piękniej bez torebusi <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie lepsza wersja nr 2, uwielbiam listonoszki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Za ile kupilas torbe ? Listonoszke

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx