2 listopada 2013

Last Clean Tee.

Hej! Dzisiejszy zestaw to tak naprawdę zestaw z fashion weeku, który miałam na sobie w niedzielę. W tym roku starałam się zabrać ze sobą jak najmniejszy bagaż w związku z czym moje zestawy łączyły te same elementy. W tym przypadku spódniczka i buty były wykorzystane po raz kolejny. Mam nadzieję, że zestaw Wam się spodoba!:) Zachęcam do komentowania
Alex
















NASZYJNIK - GLITTER necklace, BUTY - STRADIVARIUS boots, BLUZKA - LOCAL HEROES tee, KURTKA - SHEINSIDE jacket, TOREBKA - MICHAEL KORS, SPÓDNICZKA - PRESKA skirt


12 komentarzy:

  1. zestaw jak najbardziej w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz :) Najbardziej podobają mi się buty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie wszystko dobrałaś :) Ja bym co prawda ubrała wyższe obcasy ale te też są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka zarąbista jest. Idealnie wpasowuje się w mój gust! xD ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny kolor spódniczki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ladnie wygladasz w tym zywym turkusie ;) swietna figura

    OdpowiedzUsuń
  7. BArdzo mi się podoba, wyglądasz świetnie. W butach się zakochałam ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. cudnie wyglądasz :) lubię połączenia z taką spódniczką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz, jak zawsze:)
    cudna spódniczka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx