25 listopada 2013

Makijaż i fryzura na imprezę Andrzejkową

Hej! Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować makijaż wykonany w połowie kosmetykami, które kupiłam na 40-to procentowej przecenie w Rossmannie,a także 3 propozycje fryzury na imprezę Andrzejkową. Przygotowałam wersję z lokami, kucykiem oraz koczkiem. Poza tym w Andrzejki kończę 25 lat i już zaczyna mnie to martwić... ehz ;-)




Olek w wersji saute - jak widać mam zaczerwienione policzki oraz ślady potrądzikowe, które ujrzycie po powiększeniu zdjęcia, ale chciałam Wam tego oszczędzić i zrobiłam kolaż ;-)


Zaczynamy od nałożenia podkładu oraz korektora w miejsca, które chcę skorygować, a także w dołkach koło nosa oraz wzdłuż nosa. Nakładam go również nad ustami co optycznie powiększy moje maleńkie usta ;-) Z autopsji mogę Wam doradzić, że by było lepsze krycie trzeba  zostawić korektor na twarzy przez dłuższą chwilę i następnie go wklepać. Sprawdzony sposób ;-) Po lewej stronie miejsca, które chcę "skorygować", a po prawej już efekt wklepywania.


Następnie nakładam rozświetlający róż na policzki . Od jakiegoś czasu to odcień różowy najbardziej mi odpowiada ;-)


Maluję kreskę eyelinerem w pisaku, który jest nowością w mojej kosmetyczce. Faktycznie jest łatwiejszy w zastosowaniu jednakże ja jestem wierna wersji wodnej z pędzelkiem.


Tuszuję rzęsy oraz poprawiam brwi brązowym cieniem. Na koniec nakładam pomadkę baby lips z maybelline, a na to pomadkę w pisaku Bourjois, która od 2 miesięcyjest moim hitem. Ten pomarańczowy odcień jest dla mnie strzałem w 10tkę!



Dla lepszej widoczności poniżej także zdjęcie z lampą błyskową...


Voila! Makijaż na imprezę gotowy! Kiedyś bardziej malowałam oczy cieniami, jednakże ostatnimi czasy ze względu na brak czasu robię je tylko w jednym kolorze i zazwyczaj kończy się na perłowym. Jak Wam się podoba?:)



Jeśli nie lubicie rozpuszczonych włosów, bądź nie wyjdą Wam loczki jeszcze nie wszystko stracone. Pofalowane włosy pięknie będą wyglądać także w kucyku.



Jeśli i kucyk Was nie satysfakcjonuje postawcie na totalny luz i zróbcie niechlujnego koka - wbrew pozorom nasi mężczyźni wolą właśnie takie fryzury od tych "wycyckanych" ;-)



Która wersja odpowiada Wam najbardziej?Mam nadzieję, że się Wam podoba!:)

A kosmetyki, których użyłam do makijażu prezentuję poniżej!


podkład Collistar, puder Clinique, korektor&pomadka&cienie&róż Bourjois, tusz Max Factor, pomadka ochronna Maybelline, pędzle Rossmann, Eyeliner w pisaku, którego zapomniałam uwiecznić na zdjęciu (:D) - Astor z najnowszej linii.



Romwe “Rose D” flash sale, only 24 hours!
$19.99 only, with original price $39.99, on 26th November!
500 pieces, but size M is only 200 pieces!
4507 customers have already added “Rose D” to their shopping bag, so adding it into your shopping bag in advance, and then you can pay directly when it begins just in case it's sold out.
24 hours only!
Don’t miss, girls!!!
And a special coupon for you, my lovely fans, on 26th Nov. to buy “Rose D” : 10%offrosed


Romwe Black Friday Sale
Up to 75% off, over 3000+ styles
Biggest discount! Most styles ever!
Date: 11/26/2013 -11/30/2013




12 komentarzy:

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx