31 maja 2015

Lecę tam gdzie chcę nie zatrzymasz mnie.

Hej! Ostatnio było mnie tu troszkę mniej, ale nie miałam czasu wyrwać się na zdjęcia, a jak już się znalazł to nie miałam fotografa - chyba każda blogerka wie jaki to ból ;-) Ta te poniższe odpowiedzialne jest przesympatyczne małżeństwo tworzące pod nazwą The Creation Photography - prawda, że piękne? ;-)
Zestaw codzienny  na luzie, zresztą na moim blogu to właśnie takie stylizacje pojawiają się najczęściej :-) Życzę Wam miłej niedzieli!
Alex







Koszula, Jegginsy - Bershka shirt and jeggins, Torba, Zegarek - Michael Kors bag and watch, Okulary - Ray Ban sunnies, Buty - Badura shoes, Łańcuszek - Apart necklace

16 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja :)

    http://kuriatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w Twoim blogu, jest naprawdę super, a ta zwiewna bluzeczka jest MEGA!
    Przy okazji zapraszam do mnie: http://jagodakotekablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna stylizacja - uwielbiam takie luźne koszule :) Piękny kolor paznokci! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna bluzka. Kolor jest obłędnie delikatny. Gratuluję stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia <3 też kiedyś mieszkałam w Zielonej Górze i kojarzę schody - to te przy sądzie prawda?:D
    A stylizacja prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie codziennie, coraz ladniejsze fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW masz świetny makijaż!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. weźcie się za stałą współpracę, bo cudownie wyszło! :) uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  9. weźcie się za stałą współpracę, bo cudownie wyszło! :) uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  10. super wpis pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bluzeczka.


    Sprawdź 3 pomysły na stylizacje z czarną torebką ;)
    http://encore4u.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx