10 maja 2015

Recenzja Bobbi Brown shimmer brick

Hej! Jak zapewne widziałyście/widzieliście jakiś czas temu zostałam zaproszona z Pauliną  z All About Me na spotkanie z marką Bobbi Brown do perfumerii Douglas. Na zakończenie spotkania dostałyśmy piękne, idealnie trafione prezenty i dziś jeden z nich chciałabym Wam przedstawić.
Bobbi Brown Shimmer Brick - chyba nie ma wizażystki, która nie znałaby tego kosmetyku. Ma on opinię kultowego ze względu na swój niesamowity połysk oraz wydajność. 
Myślę, że nie muszę za dużo pisać, bo efekt rozjaśnienia twarzy jest widoczny gołym okiem, w końcu nie bez powodu gwiazdy wybierają shimmer brick na czerwony dywan ;-) Ja nakładam go tylko w miejscach gdzie używam bronzera, a Wy?



Aktualnie jestem bardzo opalona po powrocie z Egiptu - uprzedzając pytania czy chodzę na solarium ;-)




Moja ogólna ocena:
opakowanie - 5
wydajność - 5
opis producenta, a rzeczywistość - 5
cena - 219 zł - dość sporo, ale wierzcie mi mam kostkę od lutego, a nadal nic nie ubyło ;-)

Kosmetyki Bobbi Brown znajdziecie w perfumeriach Douglas :) 

11 komentarzy:

  1. efekt zachwyca, mam cały czas wrażenie, że jesteś tak opalona! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz, ciekawy produkt :)
    _____________
    Pozdrawiam
    MARCELKA FASHION and LIFESTYLE BLOG
    ♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Slicznie wygladasz! Czy moge zapytac, jaki to jest cien do powiek?

    OdpowiedzUsuń
  4. przesliczny makeup nie myslalas o wstawianiu wiecej postow z makijazem? buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. slicznie wygladasz :) super efekt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx