24 listopada 2015

Jak upiększyć mieszkanie niedrogim kosztem?

Często mawiają, że  mieszkanie jest odzwierciedleniem naszego stylu. Ktoś lubujący się w minimalizmie zazwyczaj wybierze styl styl skandynawski, a bardzo oryginalna osobowość urządzi je oczywiście w stylu retro,prawda? Nic bardziej mylnego! Doskonale wiemy, że ile ludzi, tyle charakterów i czasami można się  zdziwić ;-) Uwielbiam białe ściany, puchate popielate dywany, biało-czarne meble, srebrne czy miętowe dodatki, jednak póki co moje mieszkanie tak nie wygląda - jak dobrze wiecie (lub dowiecie się w niedalekiej przyszłości!) urządzanie mieszkania pochłania mnóstwo czasu i środków. ;-) 
Przechodząc do meritum - nic dla mnie nie wygląda jak pięknie jak naklejki na ścianę, najlepiej białą. Piękne motto życiowe czy cudny obrazek ulubionego miasta może ożywić każde wnętrze i nadać wyjątkowego stylu. Napisy na ścianę w kuchni po francusku czy bajkowe postaci w pokoju dziecięcym to coś, co zawsze zwróci na siebie uwagę. Przygotowałam dla Was kilka propozycji naklejek na ścianę, które znalazłam na stronie tenstickers
Która się Wam najbardziej podoba? Czekam na Wasze komentarze!
Buziaki

"Carpe Diem", czyli "chwytaj dzień" od zawsze kojarzy mi się z harcerstwem i zawsze będą to bardzo przyjemne wspomnienia. Ponadto uwielbiam motyw piórka i ptaków, więc chętnie bym ozdobiła ścianę  sypialni tą właśnie naklejką.
 Uwielbiam napisy w kuchni! Nigdy nie myślałam, że spodobałaby mi się biało- czerwona kuchnia jednak w takim wydaniu biorę ją w całości. Napisy dostępne są w wielu kolorach, ale ten odcień czerwieni bardzo pozytywnie nastraja, prawda?:)
 Uroczy napis nad łóżeczkiem maleństwa - chyba nie ma nic bardziej słodkiego?
 Codzienna motywacja? Czemu nie ;-) Ja osobiście jestem bardzo podatna na motywatory i faktycznie na mnie działają. If u think u can, u can!

Która Wam się najbardziej podoba?

10 komentarzy:

  1. świetne są te naklejki, nigdy w ogóle nie myślałam o takim czymś :D prawie wszystko bardzo mi się podobają!
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszamy do nas ponieważ w ofercie mamy ponad 5700 różnych wzorów naklejek dekoracyjncyh do wyboru! A każdy może być w wybranym przez Ciebie kolorze :) http://www.tenstickers.pl/

      Usuń
  2. Ja niedawno zakończylam urzadzanie salonu. Jakis czas temu robilam post;) Rowniez uwielbiam srebrne dodatki.
    Pierwsza naklejka jest naaaaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczne:) właśnie remontuję mieszkanie pewnie coś popatrzę :D obserwuję cię od dawna, ale nadal nie założyłam konta na google, mam nadzieję, że i tak widzisz moje komentarze:) pozdrawiam cię:)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podobają mi się naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne są takie sposoby, w szczególności że każdy może z nich skorzystać bez względu na ilość środków które może na nie przeznaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie te naklejki są śliczne. Trudny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  7. te napisy na ścianach genialnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy nadzieję, że Ty również znajdziesz cos dla siebie na naszej stronie internetowej na której znajdziesz ponad 5700 różnych wzorów. Zapraszamy! http://www.tenstickers.pl/

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx