5 kwietnia 2013

Electric blue bag and mint sweater!

Hej! Jak mija wieczór?:) Mój, szczerze, świetnie ;-) Tyyle czekałam na ten piątek żeby chwilę odsapnąć i odpocząć, bo ostatnimi czasy jestem przemęczona, a moja głowa i oczy świrują. Nie będę Was męczyć opisami zestawu, bo wszystko widać, tak więc zapraszam do obejrzenia zdjęć i zostawiania opinii ;-)
















NASZYJNIK - VEZZI necklace
SWETER - ROMWE sweater
KURTKA - SHEINSIDE jacket
TORBA - ETORBA bag
BUTY - ZARA shoes (podobne tutaj)
SPODNIE - AMERICANOS

Lakier do paznokci - Miss Sporty
Szminka - Inglot nr.57




A już jutro spotkanie lubuskich bloggerek - dziewczyny, widzimy się w Harlem Club o 14 ;-)

18 komentarzy:

  1. No widzimy się, oczywiście :)
    Już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna torebka:) genialny kolor sweterka i naszyjnika:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no jasne że się widzimy.
    pięknie,ale coś mi nie gra w tych rybaczkach!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie bierz mojego komentarza jako płytki anonimowy pojazd bo bardzo ci kibicuję i wzbudzasz moją sympatię, ale twoje zestawy są tak strasznie monotematyczne... może wnieś coś nowego, coś więcej niż dziewczyny z katalogów h&m, co pozwoli cię odróżnić od reszty?

    OdpowiedzUsuń
  5. Sweter boski i ten kolor! Zakochałam się w nim bardzo!!
    Pozdrawiam:*

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny sweterek!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, klasyczny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna stylizacja! kolor sweterka idealnie wygląda z kolorem torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, jak zwykle zresztą ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jejku, szpilki w taką pogodę? BRRRR! ale całość rewelacyjnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Naszyjnik jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka i naszyjnik *.* super outfit!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx