3 listopada 2015

Przegląd botków i kozaków na jesień

Hej! Przygotowałam dziś dla Was małe zestawienie botków i kozaków na jesień/zimę. Wiadomo, że przy ostrej zimie warto zaopatrzyć się w emu'sy (:D) lub inne brzydactwa, ale ten wpis ma cieszyć oczy. Ja z pewnością zaopatrzę się w skórzane, szare botki z frędzlami i jakieś muszkieterki. Nic nie wygląda bardziej kobieco jak połączenie oversize'owego swetra z kozakami za kolano! Zgadzacie się? ;-)
Czekam na Wasze komentarze!
Buziaki









eobuwie

eobuwie



Które się Wam najbardziej podobają? :-) Jestem ciekawa Waszych opinii! :) Ściskam!

6 komentarzy:

  1. Najbardziej podobają mi się szare botki i czarne muszkieterki ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym sezonie moje serce skradły kozaki nad kolano, wczoraj takie zakupiłam, więc miłość kwitnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedynie nie podobają mi się te z odkrytymi palcami, ale nigdy nie lubiłam odkrytych palców... Resztę chętnie bym przygarneła, a bordowe są na prawdę obłędne! :)

    www.szafamajniaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te z Guess.. wybieram się właśnie po jesienne buty do fashion house i albo takie albo właśnie za kolano. uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post ! ;) botki z Guess - cudo ;)
    Zapraszam do siebie ;) http://bymebella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Your mode of explaining the whole thing in this post is actually nice, all can simply know it, Thanks a lot.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx