12 listopada 2015

Twój zielony targ

Hej! Ten wpis miał pojawić się na blogu już dawno temu, ale jakoś nie było okazji i zapomniałam o tych zdjęciach :)  Tego dnia wyjątkowo ciężko było zrobić jakiekolwiek fotki, bo słońce mocno dawało się we znaki - ech, dopiero co człowiek chodził w sukienkach i bez rajstop, a zima już za progiem :( Jak dla mnie mogłaby nie istnieć, a ja mogłabym żyć w wiecznej wiośnie i lecie ;-) 
Twój zielony targ to miejsce, w którym można nabyć wszelkiego rodzaju produkty robione naturalnymi sposobami lub po prostu zdrową żywność. Począwszy na wędlinach, serze, mydle i piwie, a kończąc na wędzonych rybach czy dobrych przyprawach. Przyznam, że jechaliśmy tam na małe zakupy, a wróciliśmy odkupieni jak na cały tydzień :D Wydarzenie organizowane jest w któryś dzień z weekendu w skansenie w Ochli pod Zieloną Górą, polecam Wam serdecznie! Tak pysznej wędzonej ryby dawno nie jadłam ;) Zdjęć na targach żadnych nie zrobiliśmy, bo stwierdziłam, że dziwnie wyglądałabym latając pomiędzy jedzeniem z aparatem :P Miłego!
Alex











Sukienka - Mosquito dress
Mokasyny - Wojas shoes
Kapelusz - FF hat
Torba - Etorba bag
Zegarek- M.Kors watch (podobny, podobny, podobny)

11 komentarzy:

  1. Śliczna sukienka ;)
    Pozdrawiam http://dayeenmynewblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tą pogodę zdjęcia jak znalazł :D Można powspominać :)


    Wcale nie takie smutne blokowe elewacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh, jak ja tesknie za latem :( Przepieknie wygladasz Kochana! Przesliczna sukienka!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna sukieneczka ;-)
    tęsknię za latem!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale świetny wpis! Brakuje mi lata, pięknie Ci w tej kiecce;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie super! aż się tęskni za ciepełkiem, mimo że upałów nie znoszę to jednak 'trochę cieplej' wskazane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie wróciłabym do lata <3 piękne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoja stylizacja tchnie wiosną i optymizmem a za oknem zimno i plucha.

    OdpowiedzUsuń
  9. Można powspominać. Była fajna jesień u wszystko urwało się nagle. Teraz to tylko czekać na lekki mróz i odrobinę śniegu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sesja ;) bardzo ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx