27 grudnia 2015

Everyday's outfit - little black dress

Hej! Dzisiejsze zdjęcia powstały grubo dwa tygodnie temu, ale jak się ma za dużo czasu wolnego to się go nie ma wcale ;-) Zabawne, że faktycznie mając natłok obowiązków na głowie jesteśmy w stanie zrobić dużo więcej, niż mając ich bardzo mało ;-) Nie jestem w stanie już nic więcej napisać, bo jestem tak zmęczona, że prędzej zasnęłabym przed monitorem niż coś wymyśliła ;-) Przesyłam buziaki!
Alex



Sukienka - Vivienne dress
Zegarek - T.Hilfiger watch (podobny/similar)
Kurtka - Zara jacket
Czapa - Reserved beanie
Szalik - Stradivarius scarf
Buty - Wojas biker boots


12 komentarzy:

  1. Ale piekny zestawik!! Uroczo wygladasz ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe połączenie, kurteczka ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz! Mi najbardziej rzuciły się w oczy kurtka i szal :) Bomba!

    www.majniaki.pl www.szafamajniaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz! kocham takie stylizacje kurteczka jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super czapka :) Uwielbiam takie czapy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz! bardzo dziewczęcy zestaw <3
    Mój blog - klik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobrze napisane! Zabawne, że gdy mamy mniej czasu wolnego, to i tak robimy więcej :)

    SiostryAndrzejewskie

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy outfit :) u mnie też nowości dlatego zapraszam również do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  9. och, kolor chusty jest zachwycający! I połączenie jej z kurtką ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak słodko, super stylizacja. Fajna spódniczka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx