12 grudnia 2015

Piękne loki w krócej niż 15 minut? Imetec Bellissima automatic rotating ricci and curl

Hej! Jako fanka prostych i lśniących włosów nigdy nie pomyślałabym, że spodobam się sobie w lokach czy falach. Byłam przekonana, że po pierwsze : nie ogarnę moich włosów w taki sposób, by wyglądały one pięknie no i po drugie - nie potrafię robić loków nawet prostownicą:) Nie jestem zbyt cierpliwą osobą, więc nawet robiąc loki lokówką stożkową robiłam je na odwal standardowo kończąc z poparzonymi palcami. Od dawna ciekawiły mnie lokówki, które zrobią super fryzurę, a przy okazji oszczędzą moje paluszki, więc jak tylko dostałam propozycję współpracy z marką Bellissima nie zastanawiałam się zbyt długo. W końcu musiałam zaspokoić ciekawość, prawda?:)
Ostatnio szaleję jak chodzi o włosy, bo nie dość, że znowu zmieniłam kolor, podcięłam je(!) to jeszcze zaczęłam je kręcić. Dziś był idealny dzień na przetestowanie tej lokówki. Już przed użyciem wiedziałam, że musi być dobra skoro ambasadorem marki jest Leszek Czajka - ceniony Polski fryzjer. Firma Imetec to Włoska marka, która niedawno weszła na rynek Polski. Lokówka, którą dziś opiszę pochodzi z linii Bellissima - została ona stworzona dla kobiet, które na co dzień chcą wyglądać elegancko i szykownie. Produkty dystrybuowane są aż w 42 krajach!

Użycie jest bardzo proste - wystarczy włożyć pasmo włosa o dowolnej grubości pomiędzy wałek, a ten czarny element i wcisnąć guzik skrętu (ten pod świecącym się światełkiem). Bardzo ważne, by lokówka używana była pionowo - trzymając ją poziomo nic z tego nie wyjdzie, wierzcie mi - próbowałam :)
Jak już włosy nakręcą się na wałek czekamy na sygnał dźwiękowy, po czym "uwalniamy" włosy. 
Jeśli zależy nam na super skręcie to pasma włosów muszą być cieńsze. Na zdjęciu pod spodem widać już jedną stronę, akurat tę, na której mam mniej włosów ze względu na przedziałek. Jak będzie dalej? ;-)
Voila! Po kilku minutach druga strona gotowa. Ostatnie pasmo przekładam na drugą stronę po to, by z powodu zmiany kierunku stworzyły efekt odbicia od głowy.  Czy taka fryzura nie wydaje się Wam być glamour? Szczerze obawiałam się o to jak będę wyglądać po mojej stylizacji włosów, ale jestem zachwycona - łatwością obsługi i trwałością loków. Sygnał dźwiękowy z pewnością ułatwił mi pracę. Dodatkowo lokówka posiada regulację temperatury - możesz układać włosy na 190 lub 220 stopniach. Ja jako maniaczka wysokich temperatur robiłam na tej wyższej. Na koniec fryzurę wykończyłam lakierem ;-)
Moja ocena:
Łatwość obsługi - 9/10
Cena - 299 zl - całkiem ok,prawda? 
Wygląd - 9/10 - mam słabość do różu ;-)
Skręt - możliwość skrętu w dwie strony to świetna sprawa, więc w tym przypadku 10/10
Wałek - pokryty jest ceramiczną powłoką co sprawia, że włosy są piękne, gładkie i świecące - 10/10
Ciekawostką jest jeszcze fakt, że jak zapomnimy wyłączyć lokówkę to ona zrobi to za nas po 60 minutach ;-)
Pod spodem załączam filmik "koleżanki po fachu" - ja jak chodzi o kręcenie filmów to mam dwie lewe ręce ;-)

Zdecydowanie polecam! Było to moje pierwsze użycie i jak wspominałam wyżej - na początku myślałam, że ułożenie włosów tą lokówką będzie bardzo skomplikowane, jednak jak już zorientowałam się jak powinno się je nakręcać, uwinęłam się w 15 minut :-)
A wy macie jakieś doświadczenia z lokówkami obrotowymi? A może macie  lokówkę z linii Bellissima?
Dajcie znać w komentarzach!
Alex

7 komentarzy:

  1. wyglądasz całkiem inaczej w falach, w prostych wyglądasz tak młodziutko,a tu masz dodanych parę lat jednak w pozytywnym znaczeniu, bardzo mi się podoba efekt jaki daje lokówka

    OdpowiedzUsuń
  2. I w takich i w takich ci ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podobasz w takiej fryzurze :) widziałam dziś reklamę tej lokówki i właśnie zastanawiałam się gdzie ją już widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne te loki! Muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne loczki, naturalne i zmierzwione :) Widzę, że automatyczne lokówki są teraz bardzo na czasie :) Ja zainwestowałam w tą od Philipsa.
    Ps. Śliczny makijaż <3

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowity efekt...niestety ja nie mam naturalnie kręcących się włosów..ciekawe jak długo takie loki utrzymałyby się u nie na głowie

    OdpowiedzUsuń
  7. OKEJ, OKEJ - to teraz ja testuje. Adres mój znasz ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx