9 grudnia 2015

Sens.us Polska

Hej! Jakiś czas temu wspominałam Wam na facebooku, że zostałam ambasadorką marki SENS.US. Jest to "profesjonalna linia produktów stworzona we Włoszech z myślą o naturze z miłości do sztuki fryzjerskiej".  Kosmetyki obecne są w salonach fryzjerskich w 18 krajach, w tym także w Polsce. Dla marki SENS.US oprócz świetnej jakości i składu liczą się także ludzie, z którymi współpracują.

 Cechuje ich chęć w dążeniu do zapewnienia idealnej odpowiedzi na każdą potrzebę skóry głowy czy włosów. Innymi słowy: są perfekcjonistami. Przekonać się o tym będę mogła testując pierwszą partię kosmetyków i moimi spostrzeżeniami z pewnością podzielę się z Wami na blogu! Już wcześniej miałam przyjemność wypróbować ich kosmetyki, gdyż są one obecne w salonach fryzjerskich w Zielonej Górze, tak więc wiedziałam na co się piszę - mam nadzieję, że zauważycie efekty, bo ja jestem przekonana, że będą bardzo widoczne.
Ostatnio zdecydowałam się także troszkę zaszaleć i zmienić coś na mojej głowie - pierwszy raz od wielu lat ścięłam włosy znacznie bardziej niż tylko podcięcie końcówek.

 By nadać im lekkości i objętości zgodziłam się na pocieniowanie, a do tego podciągnięcie mojego ombre troszkę wyżej, by jeszcze bardziej rozświetlić twarz. Zimą niestety nie uraczymy już dużo słońca, więc był to strzał w 10tkę! Włosy dużo nie straciły na długości natomiast moja twarz zyskała wyrazu. Kluczem do dobrego wyglądu i dobrego samopoczucia jest dobrze dobrany kolor włosów no i fryzura - wie o tym każda kobieta, prawda?:)




Pierwsze kosmetyki, które będę miała przyjemność testować to z linii
pielęgnacyjnej TAB>U Treat: szampon chroniący kolor włosów Color Extender
Shampoo; odżywka z keratyną i olejem arganowym Hydrating Conditioner; z linii
stylizacyjnej TAB>U: fluid wygładzający Silky Smooth Fluid; mocno utrwalający
lakier Hard Lock Spray; z linii pielęgnacyjnej Illumyna: dwufazowa odżywka
Keratin Build Elixir; olejek wielofunkcyjny do włosów farbowanych Color Protect
Oil.



Fryzura przygotowana przy pomocy włoskich kosmetyków SENS.US w Salonie Prestigio.

5 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się w Twojej stylizacji zegarek :) Poważnie, co to za model?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie sukienka świetna <3
    Pozdrawiam
    Ladycrazyloop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna toaletka i te piekne kule :) z Sens.us mam suchy szampon, który uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  4. włoski masz piękne, ale usteczka jeszcze piękniejsze. Co to za pomadka?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx