14 grudnia 2012

Super okazje na ROMWE - ROMWE SALE!

Kojarzycie miętowy sweterek z kolcami i okulary, które pokazywałam w poście NEW IN?:) Teraz jeśli złożycie zamówienie na ROMWE za minimum 60 dolarów dostaniecie do tego tajemniczy prezent. Do tego mnóstwo przecen, serdecznie polecam ;-) Ważne od 19 do 25 grudnia!:) 


Romwe Year-end Xmas Promotion
Everyone can get a Santa Claus’ Stocking with Mysterious Gift if your order over $60.
   This goes from from Dec 19th to 25th..






Romwe items/ Co możecie kupić na romwe?:)





ENJOY!

6 komentarzy:

  1. o właśnie też to muszę kiedy dodać. Nie wiesz może jak takie cusie dodaje się na lookbooku? bo to mnie zaciekawiło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. so great I'm gonna use it info thanks!

    OdpowiedzUsuń
  3. super! a powiedz mi to 60 dolarow to nawet np. zamowie za 60 dolarow i mam 15 procent znizki na wszystko i wyjdzie np 50 - to nadal obowiazuje? Czy 60 dolarow po znizce? Dzieki za odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, chyba sobie coś zamówie !
    jeśli masz zajrzyj do mnie, to dopiero początki, ale miło będzie jak wpadniesz i ocenisz :)
    www.jgirlj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. dlaczego tak malo komentarzy? Dzieki za info :D powinniscie dziekowac Oli, ze daje takie informacje o promocjach:) Anka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx