13 grudnia 2012

Recenzje kosmetyków - uwaga, duuużo!:)

Hej! Jakiś czas temu odbyło się spotkanie lubuskich bloggerek, które prowadzą strony o różnej tematyce. Organizatorki dopięły  wszystko na ostatni guzik, a nasze spotkanie uświetnili sponsorzy, którzy w efekcie dołożyli się do ogromnej paczki. Nie mogłam uwierzyć, że ktoś był w stanie zorganizować tylu sponsorów:) Soveir - jesteś najlepsza ;-) Dziękując za tak spory zapas żelów do kąpieli, balsamów,szamponów, odżywek, biżuterii i kolorówki robię ten post :) Podzielę go na dwie części. W dzisiejszej opiszę kosmetyki, które już testowałam oraz biżuterię :) Uwaga, szykujcie się na długi post!:)

Alex



Prezenty od  OFEMININ

Żele/mleczka pod prysznic - cudowne zapachy,długo utrzymują się na skórze, pozostawiają delikatną,miękką powłokę na skórze.

Kremy do rąk  - jak cała reszta nawilżają, niczym nie odstają od tych droższych, ale ja mimo wszystko i tak najbardziej kocham pielęgnację rąk od Mary Kay!:) Cudownie pachną!







Maska także od OFeminin :)

Żel Joanna - prezent od portalu Uroda i Zdrowie

Krem pod oczy - Bandi





Szczerze przyznam, że kremu pod oczy nie używam ponieważ aktualnie używam innego, a źle jest zmieniać cały czas kremy, więc recenzja tego pojawi się może kiedyś:)

Jak chodzi o maskę fajnie nawilża i regeneruje skórę. Starcza na dwie aplikacje, ale jak dobrze rozłożymy maskę to nawet na 3 użycia :)







Żel Joanna - przepiękny zapach, bardzo wydajny, pozostawia skórę miękką i pachnącą. Używam co drugi dzień, bardzo polecam! Uwielbiam Polskie marki i bardzo sobie cenię Joannę. Każdemu bez wyjątku mogę ten żel polecić ;-)



Odżywki Pilomax używałam kiedyś i w mojej opinii (a zawsze jest szczera) jest przereklamowana. Jak na kogoś działa to zazdroszczę. Moje włosy ciężko rozczesać, a tego głównie oczekuję od odżywki czy maski, a ta z pewnością mi z tym nie pomaga. :)





Prezent od Ambasada Piękna.

Aktualnie jeden z ulubionych produktów. Używam przed suszeniem włosów (pachnie jak męski perfum he he) i naprawdę daje efekt. Włosy nie sprawiają wrażenia zniszczonych :-) Produkt polecany przy używaniu ciepła na włosy :)






Biżuteria - jeśli mam być szczera podoba mi się kolczyk od Iloko i bransoletka od Who :) resztę z chęcią oddam:)









 Do Biosilka jestem zrażona po opiniach na blogach jednak dałam mu drugą szansę. Póki co wierzę w jego moc. Włosy są miękkie i delikatne po użyciu odżywki do spłukiwania i następnie jedwabiu. :) Biosilki również od Ambasady Piękna :)





Bransoletka Missiu - osobiście podoba mi się wspieranie dzieci, wspierajmy takie inicjatywy!:)

Tutaj możecie zakupić bransoletkę. Mi osobiście nie podobają się tego typu bransoletki, ale fajna inicjatywa.


I najlepszy zestaw z całej paczki - kolorówka od Gosha! Jestem zauroczona!






Bardzo trwałe i napigmentowane cienie.





Cudowny odcień, strzał w 10. Nie odpryskuje przez 3 dni. Super krycie.




Róż do policzków - mawiają, że do śniadej cery najlepiej pasują ciepłe brzoskwiniowe odcienie? Ten róż pokazał, że jest inaczej :) Bardzo twarzowy i trwały :) 





Bardzo trwałe cienie do Smokey Eyes. Można używać także na mokro wtedy kolor jest bardziej nasycony. Nie osypują się i nie rolują, a to najważniejsze:)


Tusz do rzęs - wydłuża i pogrubia co zresztą możecie zobaczyć na fotkach  w  makijażu poniżej. Osobiście polecam :) Jestem zaskoczona jakością Gosha :)



Mój ulubiony aktualnie błyszczyk! Mówią, że intensywne kolory błyszczyka czy pomadki sprawiają, że zęby wydają się "żółte" - w przypadku tego błyszczyka to się nie sprawdza;-)) Świetny kolor utrzymuje się kilka godzin, ładnie pachnie, fajna formuła. Uwielbiam!!





Super eyeliner, bardzo łatwa aplikacja, długo utrzymuje się na powiece i nie rozmazuje się. Zawiera w sobie delikatne drobinki i daje fajne "krycie" za pierwszym razem :) Polecam bardzo!


Makijaż wykonany kosmetykami Gosh ( z pominięciem podkładu i pudru) z paczki :)




Bransoletka od WHO :)








Ulubione polskie kosmetyki, super linia, kocham oliwki :) Moim zdaniem ZIAJA to jedna z najlepszych polskich firm kosmetycznych ;-))





8 komentarzy:

  1. wow. naprawdę dużo ciekawych prezentów. wiele z tych rzeczy wcale nie znałam

    http://newlifewithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego! Dziewczyny się postarały! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :)Mam nadzieję,że uda mi się być na Waszym kolejnym spotkaniu:) Też jestem z lubuskiego,okolice Gorzowa:) Śliczny make up,a kosmetyki rewelacja:) Zapraszam do mnie
    http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznotka z Ciebie :). Cudne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx