2 grudnia 2012

Bottle green and leather. Butelkowa zieleń plus skóra.

Hej! Dzisiejszy zestaw jest czymś co pojawiło mi się w głowie odkąd dostałam tą śliczną koszulę od Mosquito. Od razu pomyślałam o pięknych platformach w kolorze głębokiej zieleni i czarnych spodniach i torebce.
Mam nadzieję, że taki prosty zestaw przypadnie Wam do gustu. Pozdrawiam
Alex




















BUTY - FLEQ shoes
TORBA- ZARA bag
KOSZULA - MOSQUITO shirt
ZEGAREK - PARFOIS watch


Widzieliście konkurs Tally Weijl? Magiczny kalendarz Świąteczny czeka aż weźmiecie udział ;-)) 
WIĘCEJ INFORMACJI TUTAJ

33 komentarze:

  1. strasznie kobieco jak zwykle pieknie! koszula boska jakie sa jeszcze kolory??

    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. so wonderful!
    kelly

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw bardzo prosty i piękny zarazem !

    wyglądasz super !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a spodnie ? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna butelkowa zieleń, naprawdę<3

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna jest ta koszula:) W morskim kolorze szalenie Ci do twarzy!

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz:) świetne buty

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz świetnie, set całkowicie w moim stylu a koszula po prostu WOW ! ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz świetnie, set całkowicie w moim stylu a koszula po prostu WOW! ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. idealne połączenie kolorów <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana masz ostatnio świetną częstotliwość dodawania postów:* Tylko pozazdrościć u mnie ostatnio ciężko z wyrobieniem się przed zmrokiem:(

    OdpowiedzUsuń
  12. torebka ze zwierzęcym motywem idealnie pasuje do zieleni w Twoim zestawie ;)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zestaw, ładnie ci w tym kolorze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Prostota nigdy nie zawodzi! Świetnie! Podoba mi się ten odcień zieleni bardzo Ci w nim do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czasem prostota jest najlepsza:) ja jednak zamieniłabym czerń na brąz:)

    OdpowiedzUsuń
  16. idealnie wyglądasz :) buty i koszula wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula jest świetna, bardzo fajny zestaw. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądasz fantastycznie! ;)
    bardzo lubię takie zestawy, koszula śliczna :))

    zapraszam na konkurs :*

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna ta torebka, zastanawiam się nad nią :)
    stylizacja cała super!!

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolor ma koszula oraz buty!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, jestes mistrzem w laczeniu kolorow! Jak dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, jestes mistrzem w laczeniu kolorow! Jak dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, jestes mistrzem w laczeniu kolorow! Jak dla mnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowne masz szpileczki :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba bym już zęby straciła jakbym w takich szpilach chodzić zaczęla ;P
    Świetnie wygląda ta koszula do tych legi ;) ale torebka mnie nie przekonuje ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx