5 grudnia 2012

Chcę Ci dać.... Burgundy Pants, Sequin Collar Shirt...

Dzisiejszy zestaw bardzo przypadł mi do gustu pewnie dlatego, że lubię podkreślać swoją kobiecość nie odkrywając zarazem wszystkiego co oczywiste ;-) Cekinowy kołnierzyk sprawia, że zwyczajna koszula zamienia się w świetny dodatek, który przykuwa wzrok. Do niej dobrałam delikatne botki z czubkiem (bardzo modne w tym sezonie!) i burgundowe spodnie, których kolor idealnie współgra z bielą i beżem.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)

















BOTKI - FLEQ boots
TORBA - ZARA bag
KOSZULA  - MOSQUITO shirt
SPODNIE - KAPPAHL pants
KURTKA - SHEINSIDE (click)





28 komentarzy:

  1. zestaw idealny:) piękna koszula i botki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. IDEALNIE WSZYSTKO ZESTAWILAS. JESTEM POD WRAZENIEM

      Usuń
  2. Świetna stylizacja!


    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie:
    http://diolaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudownie!!!! wiecej postow wiecej stylizacji;*

    OdpowiedzUsuń
  4. ale piekne buty, daj linka prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest ślicznie Kochana :) takie klasyki zawsze się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna jest ta koszula;)

    zapraszam do mnie na KONKURS:):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bosko tu!!!! <3
    cudne stylizacje :)
    Wszystko mi się podoba, dodaję do obserwowanych :))) na pewno będę aktywną zwolenniczką Twoich postów !

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej przypadły mi do gustu buty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula wspaniała. Torebka również rewelacyjna :) Zapraszam do mnie jak masz ochotę :) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie ! :) wszystko bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglądasz;p
    koszula jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie to wygląda, buty bardzo ładne, ale nie cierpię zamszu na obuwiu, bo miałam styczność z jednymi zamszowymi i strasznie mi się pobrudziły szybko i w dodatku pościerały :P

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna torebka bardzo mi się podoba cała stylizacja :)
    widzę kochana, że też jesteś z woj. lubuskiego ja jestem ze Świebodzina :) zapraszam do siebie
    może się poobserwujemy?
    pozdrawiam http://stylowakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Też uwielbiam takie kołnierzyki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne! piękne połączenie z jasnymi butami!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie, śliczna koszula

    OdpowiedzUsuń
  17. buty masakra, nigdy nie przekonam sie do czubków chociazby nie wiem jak były modne (chociaz te jeszcze ujda)kojarza mi sie z kompletna tandeta i plastikiem

    OdpowiedzUsuń
  18. podoba się i to jak!:)
    Zapraszam na mikołajkowe rozdanie: http://asmileoflife.blogspot.com/2012/12/rozdanie-znizka-25-do-feel-chill.html
    Do zgarnięcia zniżka - 25% na mrożony jogurt w Feel the chill.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Koszulę i kurteczke bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki rozmiar koszuli kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  21. moja torebka :) Angel-Ou-Demon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx