15 grudnia 2012

If I Ain't got you babe. SNOW IS FALLING.

Hej!:) Dzisiejsza stylizacja jest zaprzeczeniem samej siebie - z jednej strony ciepła, puchowa kurtka, a z drugiej, cienka szyfonowa koszula. I właśnie m.in za to lubię swoją pracę, bo jest tam strasznie ciepło i  nie jest mi zimno jak jestem na dworze (czyt: wsiadam do auta i wysiadam z auta), więc jest to jak najbardziej zimowy strój ;-) Do tego robiąc zdjęcia w ogóle nie wiało, więc robienie zdjęć było czystą (no, prawie) przyjemnością. Wszystko dla Was :*

p.s Mam nadzieję, że w Nowym Roku będę mogła się z Wami podzielić wiadomością, która mam nadzieję, że ucieszy Was tak samo jak i mnie ;-)

Alex











KOSZULA I KURTKA - MOSQUITO shirt and jacket
BUTY - FLEQ shoes
SPODNIE - NEW YORKER pants
KOLCZYKI - H&M earrings
TORBA - ZARA bag

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. oj tak, widzialam, ze ma jeszcze biala super zazdroszcze <3

      Usuń
  2. Przepiękna koszula i torebka !! ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko mi się podoba ! :) torebka, koszula, kurtka .. idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo mi sie podoba, z klasa jak zwykle ;)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. you look greattttt my dear

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kurteczka :) Kochana oby ten nowy rok w ogóle był hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o jaka śliczna torebka :-) Fajnie wyglądasz Buziak

    OdpowiedzUsuń
  8. kurtka i koszula są śliczne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. koszula i torebeczka bomba:) pieknie Ci w kitce!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie wyglądasz:)
    Torba jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że każdego zima zasypała, byleby w święta tak było! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka piękna torebka, o matko ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz! Bardzo subtelnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. gdzie pracujesZ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoj blog zrobil sie juz nudny.. :(
    wciaz podobne stylizacje i WCIAZ W TYM SAMYM MIEJSCU. na dodatek Twoj fotograf jest marny, zle kadruje, zdjecia szare, bure..eh:(

    OdpowiedzUsuń
  16. co studiujesz kochana?:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula jest świetna, podobnie jak torba.
    Tęsknię za takim zimowym krajobrazem ;)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  18. koszula mi sie podoba, kurteczka i torebeczka w moim stylu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx