19 grudnia 2012

Warm jacket for winter - Pikowany długi płaszcz

Hej! Jak dobrze wiecie  (albo i nie)jestem  ogromnym zmarźluchem i każda ciepła kurtka jest u mnie mile widziana. W tej nie straszne mi mrozy:) Robiąc zdjęcia dla Was bardzo się rozpogodziło, a wiatr nawet nie śmiał wiać, więc przygotowałam dla Was zbliżenia bez kurtki :)
 Mam nadzieję, że się Wam spodoba!:)

Alex
























KURTKA - CYRKONIA FASHION jacket
SPODNIE - KAPPAHL pants
BUTY - FLEQ boots
BLUZA - RESERVED hoodie
BRANSOLETKA - BY DZIUBEKA bracelet
KOLCZYKI - H&M earrings

p.s Jakby ktoś pytał to TAK, SĄ TO MOJE ULUBIONE BOTKI ;-)




21 komentarzy:

  1. bardzo lubię takie pikowane kurtki są niezwykle lekkie i wygodne w noszeniu, a przy tym cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
  2. nic specjalnego, tylko masa takich samych zdjec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jest za malo to narzekacie, za duzo tez narzekacie. jak sie nie podoba to tu nie wchodzcie i tyle;)

      Usuń
  3. Kurtka jest bardzo fajna spodnie i bluzka. Ogólnie ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk jest świetny! Bardzo fajna krateczka!

    OdpowiedzUsuń
  5. i znów masz świetny płaszczyk! ;dd

    OdpowiedzUsuń
  6. kurtka bardzo fajna. ja nie mogę w ogóle znaleźć sobie dobrego płaszcza- rękawy wiecznie za krótkie ;/
    pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. kurteczka fajniutka, i bransoletka mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurtka faktycznie wygląda na cieplutką :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurtka <3 fakt zdjęcia się zbyt powtarzają ;x

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaką farba i jakim kolorem farbowałaś włosy ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw ale najbardziej podoba mi sie twoja bluzka. Wesołych Świat xx

    OdpowiedzUsuń
  13. super zestaw, prosty idealny na co dzien:)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna dupeczka :D cwiczysz cos?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :* // Thanks for every comment xx